BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 20:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 2.0D 150KM - stuki szklanek w rozrzadzie
PostNapisane: 17 maja 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: sÂławniow
Auto ma przejechane ok 180tys, i zalałem go olejem polsyntetyk castrol 10W-40. Silnik odpala bez problemow natomiast pojawiaja sie od czasu do czasu zwlaszcza na zimnym silniku delikatne dzwonienie w silniku, po rozgrzaniu silnika do optymalnej temp dzwiek z silnika zanika.Czy moze to byc problem oleju ktorym zostal motor zalany. Przejechalem na tym silniku dopiero ok. 20km. Dowiedzialem sie od poprzedniego wlasciciela ze silnik zalewal olejem Castrol 0W-40 syntetyk i nie bylo zadnego problemu i nie bral wogole oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 20:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
Sam sobie odpowiedziales na pytanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 20:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
Skoro był lany takim,to czemu przeszedłeś na półsyntetyk ?Ja bym lał syntetyka nie koniecznie 0 ale 5w40 bym wlał i na pewno to krzywdy nie zrobi silniczkowi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 20:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: sÂławniow
czy nie bedzie zadnego problemu jezeli wroce spowrotem na syntetyk. Tak jak pisalem wczesniej niewiele kilometrow zrobilem na tym oleju.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: sÂławniow
Panorafix napisał(a):
Skoro był lany takim,to czemu przeszedłeś na półsyntetyk ?Ja bym lał syntetyka nie koniecznie 0 ale 5w40 bym wlał i na pewno to krzywdy nie zrobi silniczkowi.
nie wiedzialem jaki byl wczesniej a nim sie dowiedzialem to motor juz byl zalany, a po drugie podobno najbezpieczniej jest zalac takim jak zalalem. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2009, 20:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 932
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e46 325iA Cabrio
Kod silnika: M54B25
Garaż: R1200GSA K25, E61 520d LCI
adek265 napisał(a):
czy nie bedzie zadnego problemu jezeli wroce spowrotem na syntetyk. Tak jak pisalem wczesniej niewiele kilometrow zrobilem na tym oleju.


Zmieniaj smialo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL