BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2025, 05:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z prądem
PostNapisane: 15 maja 2009, 15:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Witam
Poraz kolejny moja beemka mnie zawiodoła,mianowicie
Gdy przekrecam kluczyc na zapłon powinna na gorze świecic sie kontrolka akumulatorka i oleju lecz u mnie zapala sie u mnie sam olej. Gdy odpale samochod olej gasnie a akumulatorka jak nie bylo tak nie ma. Wszystko jest ok ale gdy chcialem właczyc ogrzewanie tylnej szyby to wlasnie wtedy pojawila mi sie kontrolka akumulatora i ogrzewanie nie dziala tylko swieci sie ta kontrolka. Gdy wyłącze ogrzewanie szyby to i kontrolka zgasnie.
Akumulator byl słaby...odpalany byl 2x na kable i raz na "pych"
Ostatniej nocy zostal naladowany ale problem nadal pozostal

Moze ktos zna problem ?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 maja 2009, 23:29 przez Homer0315, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
Sprawdź czy masz ładowanie. Bo z twojego opisu tak wynika, że nie masz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 72
Lokalizacja: modlĂŞcin
poszedł ci wirnik na alternatorze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Auto, żeby zapewnić w miarę prawidłowe obroty i pracę motoru przy rozładowanym akumulatorze lub zaniskim napięciu na nim, właśnie tak reaguje na włączenie dodatkowego pobornika prądu ( mniej istotnego do pracy silnika ) jak opisujesz.

Z tego wynika że masz aku nienaładowany a idąc dalej, skoro nawet po jeździe nie zdołal się doładowac to znaczy że albo nie masz ładowania albo masz zwarcie na celach akumulatora.

A powiedz, w jakiej sytuacji pierwszy raz wystapił problem z aku, że się rozładował ???

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 17:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Pisalem ze aku ladowałem całą noc i po podłączeniu i odpaleniu samochodu no problem byl ten sam. No chyba nie mogl sie wyladowac w 2min co ?:P
Pierwszy raz to przez to ze grala w nim muza no i sie rozladowal to dawaj go na kable i tak jezdzilem chyba 2 miechy. Teraz tydzien stal w garazu no i przez to stanie szlak go trafil i znowu odpalanie na kable. Ale mowie ladowany byl calą noc !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Homer0315 napisał(a):
Pisalem ze aku ladowałem całą noc i po podłączeniu i odpaleniu samochodu no problem byl ten sam. No chyba nie mogl sie wyladowac w 2min co ?:P
Pierwszy raz to przez to ze grala w nim muza no i sie rozladowal to dawaj go na kable i tak jezdzilem chyba 2 miechy. Teraz tydzien stal w garazu no i przez to stanie szlak go trafil i znowu odpalanie na kable. Ale mowie ladowany byl calą noc !


Odpowiem najpierw na drugie stwierdzenie:
Miałeś za niskie ładowanie aku wcześniej, jeszcze przed rozładowaniem przez radio ( choć doładowywało go pewnie trochę to po całkowitym rozładowaniu, nie dało rady...)
Efektem czego po odpaleniu z kabli, alternator dalej go nie ładował odpowiednio a po dwoch miechach nawet na tyle, że jak zgasiłeś to do odpalenia nie miał już mocy.
Zasiarczył się pewnie bidulek jak nie dostał odpowiedniej gęstości elektrolitu poprzez nienaładowanie go odrazu i pokrzywiły się przegrody...

Co do pierwszego to jasne że nie mógł wyładowac się w 2 min...
On po prostu się nie naładował :D
Nawet jak tydzień będziesz go ładował to nie naładujesz bo tak właśnie objawiają się powyginane, robiace zwarcie, cele w środku :)

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Ostatnio edytowano 15 maja 2009, 17:28 przez Boggy e36, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 17:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
O żesz w &%$#*% :/ Ze co ze akumulator umarł ta ?
Ale ogolnie odpalam na nim i jezdze normalnie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2009, 17:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Bawiłem się kiedyś w reanimację akumulatorów.
Jeden stał w piwnicy chyba z 10 lat i nie udało mi się go ożywić,
a drugi miał zwarcie i jeździłem na nim w poprzednim aucie ale....
Lato i cieplejsze dni jesieni odpalał i bylo ok, jak zimniej było to za którymś razem już nie pociągnął i po naładowaniu na kilka " zimnych dni" odpalał.

Rok go pielegnowałem, zlewałem elektrolit, robiłem płukanki i zalewałem destylat..., ale z upływem czasu to już nawet po nocy ładowania rano nie odpalał... ( dodam że ładowanie idealne przez cały czas było ) :zalamany:
W końcu miałem dośc takiej porannej loterii i kupiłem nowy aku.

Nie chce źle wrózyć, ale pewnie masz tak jak ja na początku końca akumulatora.

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 17:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Dobrze...dzisiaj moge powiedzec ze wykluczam akumulator bo robiłem podmianke z innego samochodu. Wiec jesli nie akumulator to ten wirnik ? Akumulator od pięciu dni jest naladowany i ma zieloną lampkę :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 23:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
A moze to wcale nie alternator tylko moze cos z kabelkami od ogrzewania tylnej szyby ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 17:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
Odwiezam temacik :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2009, 13:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: Polska
ok.Osobom wyrazajacym checi pomocy dziekuje a rozwiazaniem problemu byla po prostu wtyczka ktora byla nie docisnieta i nie bylo ladowania takiego jk trzeb a wiec zaden mechanik tylko ok 10s roboty.
Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL