BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2025, 17:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] czy świece mogą powodować falowanie obrotów...??
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
Witam.czy świece mogą powodować falowanie obrotów i dławienie silnika, prosze o fachowe opinie. pozdrawiam

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
szybciej bym obstawiał fajki lub cewkę, ale świece oczywiście też

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 17:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
pawel2065, mogą. Ale problemy z falowaniem obrotów BMW to temat rzeka. Świece najłatwiej sprawdzić. Jeżeli nie są okopcone, nie mają nagaru różnego typu i wypalonych elektrod, to nie tędy droga.
Prawidłowe spalanie powoduje że elektroda świecy ma kolor kakaowy. Elektroda biała - uboga mieszanka, elektroda czarna - bogata mieszanka.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
dziękuje chłopaki, a moze sie silnik też dławić?

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
może.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 18:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
bo mam własnie taki objaw, ale mechanik stwierdził odme, i coś mi tu nie gra, nie wierze do konca mechaniką bo kazdy mowi co innego

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 09:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
pawel2065, w twoim aucie szczelność dolotu to ważniejsza sprawa niż lekko zużyte świece zapłonowe. Odma jest również częścią dolotu, a jej nieszczelność spowoduje takie objawy jak wcześniej opisywałeś.
Może ten mechanik rzetelnie się do swojej roboty przyłożył.
Tak czy tak ja sam (o innych nie wspomnę) na forum kilka razy opisywałem jak sprawdzić szczelność dolotu powietrza, czyli kolektora ssącego, odmy, przepustnicy i innego osprzętu.
Użyj szukajki, na pewno coś znajdziesz.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2009, 15:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
a moze jakiś link? jest tego mnóstwo. pozdro

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 17:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
przypominam ponawiam, prosze o jakies wskazówki.

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2009, 17:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: KrakĂłw
Na twoje falowanie obrotow moze miec wplyw nieszczelność na ukladzie ssacym najltwiej to sprawdzisz kup w sprayu samostart i popsikaj na zapalonym silniku wokolo kolektora ssacego i przewodow ssacych az po filter jesli nie bedzie zmiany obrotow wtedy znaczy uklad szczelny . Sprawdz jeszcze czy nie uszkodzony przeplywomierz moze miec wplyw na utrzymywanie obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL