BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 23:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] Gdzie powinien byc zamontowany czujnik powietrza?
PostNapisane: 31 maja 2009, 14:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Pod filtrem powietrza znalazlem u siebie mala kostke z kabelkami, ktora wyglada tak:
Obrazek Obrazek Zdjecia z bimmerfest.com
Sprawdzilem po nr czesci #64118391470 i jest to czujnik powietrza do AUC (automatyczne sterowanie cyrkulacja powietrza w kabinie). Wedlug opisow na zagranicznych forach dowiedzialem sie tylko, ze powinien byc zamontowany z lewej strony chlodnicy. Niestety jest to za malo precyzyjna informacja, bo moze byc to chlodnica, jej wewnetrzna/zewnetrzna strona, moze to byc kierownica powietrza itd.

Tak wyglada czujnik na Realoem.

Znalazlem jeszcze takie zdjecie: Klik, jednak nie wiem czy to poprawne mocowanie czy tak akurat wisi.

Teraz pytanie. Czy ktos wie/ma jak powinien byc zamontowany owy czujnik? Najchetniej obejrzalbym jakies zdjecia, bardzo by pomogly.

P.S dla ciekawskich wklejam dobry opis z zasada wykorzystania tego sensora:
Cytuj:
It's mounted on the side of the radiator shroud (often the mounting breaks) and its purpose is to monitor the levels of oxidizable gasses in the air stream flowing through the radiator. Once a set threshold value for the level of gasses is exceeded, the recirc flaps are opened until the noxious levels drop (at which time the fresh air flaps open again), but not to exceed a 3-minute time limit when heating or a 12-minute time limit when cooling. The system is designed with those time limits to prevent fogging.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 14:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
U mnie jest zmontowany na górze chłodnicy, po lewej stronie ( patrząc od przodu ), na jej końcu.
fotki nie mam ale jesli bardzo ci zależy mogę później zrobić i wkleić ?!

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 17:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Boggy e36 napisał(a):
U mnie jest zmontowany na górze chłodnicy, po lewej stronie ( patrząc od przodu ), na jej końcu.
fotki nie mam ale jesli bardzo ci zależy mogę później zrobić i wkleić ?!


Pospiechu nie ma, ale jakbys mial chec i moglbys przy okazji pstryknac kilka fotek to bylbym wdzieczny.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 18:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 1376
Lokalizacja: Police ZPL
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52tuB25
Tak mam u siebie.

ObrazekObrazekObrazek

_________________
Oceń moje e46 - Vogtland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2009, 05:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
W mojej ten czujnik jest zamontowany na chłodnicy od strony kierowcy, w sumie wkłada się go dość łatwo, powinien zrobić standardowe "klik". Ten otwór przez który widać filterki powinien być skierowany w stronę wiatraka na chłodnicy.
Obrazek
Tak to wygląda w M54, czy u Ciebie będzie podobnie to nie wiem... Ew. mogę zrobić dokładniejsze foto, jak tylko przestanie padać :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL