BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 20:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Awaria spryskiwaczy reflektorów
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 11:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: Śląsk
Witam serdecznie,
wczoraj natrafiłem na spory problem w mojej 530d gdyż samochód jest wyposażony w światła xenonowe oraz układ spryskiwania reflektorów, cały układ jest orginalny tak jak go fabryka wyposażyła. A więc podczas spryskiwania szyby na włączonych światłach wogóle mi nie spryskuje świateł tylko szybę przednią, dysze od spryskiwaczy świateł są suche jak pieprz, a cały płyn co powinien znaleść się na reflektorach wylatuje spod samochodu dokładnie po tej stronie gdzie znajdują się zbiorniczki płynu do spryskiwaczy. Według mnie silniczek który jest odpowiedzialny za dostarczenie płynu na reflektory działa poprawnie po słychać jak dwa razy zadziała Próbowałem namierzyć awarię lecz po otwarciu maski nic nie można znaleść jest za mało miejsca nie widać silniczków ani przewodów, a jak rzuciłem okiem pod samochód to jest cały dół zabudowany w osłonach :/ Może ktoś wie gdzie i jak szukać awarii? Z góry dziękuje za jakiekolwiek rady w tym temacie.
Pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 12:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: PoznaĂą
Skoro pompka-silniczek działa to zostaje gdzies jakas nieszczelnosc, pekniety wąż może jakas opaska sie obluzowala i sie poprostu wyczepil.
Musisz zdjac osłony i od dołu namacalnie sprawdzic polaczenia....

Obrazek

_________________
SRP Drift team


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 12:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: KrakĂłw
Niedawno miałem to samo. Wężyk się zsunął. Trzeba go założyć i jakoś zabezpieczyć, żeby nie spadał, bo z czasem nie trzyma się na króćcu. Przyjrzyj się uważnie od spodu, skąd leci płyn i bez trudu znajdziesz to miejsce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 13:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: Śląsk
Wielkie dzięki koledzy, jutro wjadę na najazdy i poszukam wężyków. A jak z tymi osłonami wygląda, trudno je pozdejmować? Trzeba mieć jakieś specjalistyczne narzędzia?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL