BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 10:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] dymienie
PostNapisane: 14 września 2007, 10:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MÂława
Witam! moja beti dymi troszke wiecej niz powinien dymic diesel! wymienilem niedawno uszczelke na jednym wtrysku z tym ze ta uszczelka byla troszke grubsza niz ta stara! czy to ma jakis wpływ na prace silnika i czy moze to powodowac nadmierne dymienie?? no i jeszcze jedno! czasami silnik ma za niska temperature a czasem łapie troszke wyzsza niz 90 stopni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2007, 11:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
cwikla napisał(a):
czasami silnik ma za niska temperature a czasem łapie troszke wyzsza niz 90 stopni
termostat.
co do grubości to najpewniej było to tylko złudzenie bo stara była juz zgnieciona a nowa dopiero po przykręceniu "usiadzie" ....

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 20:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MÂława
co do termostatu to tez mi sie tak wydawalo ale wskazowka temperatury tylkko delikatnie skacze... a co do uszczelki to bylem u mechanika i powiedzial ze roznica grubosci jest za duza ze niemozliwe jest zeby stara uszczelka tak mocno sie splaszczyla i ze trzeba wymienic ta nowa na ciensza bo wtrysk jest wyzej :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MÂława
Ukasz a mam do CIebie jeszcze jedno pytanie! czy masz w swojej beti fabryczny alarm??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2007, 21:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
cwikla napisał(a):
roznica grubosci jest za duza
to może masz uszczelke do odprężania pod turbo :zdziwko:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 11:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MÂława
Obrazek
to jest zdjecie starej i nowej uszczelki! ocen sam Ukasz...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 13:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
Napisz może jeszcze na jaki kolor Ci dymi czy na czarno czy np na niebiesko lub biało i czy dymienie jest cały czas czy np tylko przy nagłym przyspieszaniu?

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MÂława
Przy zapaleniu gdy silnik jest zimny wystarczy mu dac delikatnie gazu (do 2 tys. obrotow) i na ziemi zostaje czarna sadza! a gdy sie rozgrzeje dymi tylko przy przyspieszaniu czasem na czarno jak mocno wcisne,a tak to raczej na siwo!! no i jeszcze ma czasem takie jazdy ze zaczyna przyspieszac i nagle traci moc i zaczyna delikatnie szarpac i wtedy to juz w ogole czarno z rury :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 17:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
cwikla napisał(a):
Przy zapaleniu gdy silnik jest zimny wystarczy mu dac delikatnie gazu (do 2 tys. obrotow) i na ziemi zostaje czarna sadza! a gdy sie rozgrzeje dymi tylko przy przyspieszaniu czasem na czarno jak mocno wcisne,a tak to raczej na siwo!! no i jeszcze ma czasem takie jazdy ze zaczyna przyspieszac i nagle traci moc i zaczyna delikatnie szarpac i wtedy to juz w ogole czarno z rury :(


poszukaj może masz dziure w dolocie , sprawdził bym jeszcze czy niepuscza ci uszczelniacz na turbinie ale to raczej by przydymiał w odcien niebieski. Szaro biały dymek oznacza palenie płynu chłodniczego i zrguły uszkodzona uszczelke pod głowica lub głowice , sprawdź czy nie ubywa ci płynu chłodniczego.

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 17:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Cytuj:
to jest zdjecie starej i nowej uszczelki! ocen sam Ukasz...
cozfaktycznie tyle to niema szans żeby "siadło"

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2007, 18:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: MÂława
sprawdzalem płyn w chłodnicy no i jest wszystko oki! ona raczej dymi na czarno albo ciemny szary! wiec chiba pozostaje mi szukac dziury w dolocie :\ juz sam nie wiem co mu dolega :( byłem na kompie no i mialem słabe cisnienie doładowania. wymienilem zaworek egr no i przez jakis czas było oki z przyspieszeniem bo dymic to dymił od samego poczatku jak go kupiłem! no i teraz przyspieszenie tez jest niezarewelacyjne!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 października 2008, 07:53 
witam mam problem w bmw 2.0 diesel 150 ps zaczyna kopcić na biało jak postoje dłużej np. na światłach i jak ruszę zostawiam porządną białą chmurę potem już jest ok wygląda na to jak by się olej(po zapachu na to wskazuje) zbierał na wolnych obrotach bo później tego nie widać miał może ktoś taki problem ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 14:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: podkarpacie
WITAM! Od miesiąca czasu moje BMW zaczeło kopcić na biało i dało się czuć olej z rury wydechowej. Zregenerowałem turbinę w Mielcu i po założeni mam taki sam problem. Może ktoś może mi coś doradzić pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 14:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Zaczoł bym na poczatek od sprawdzenia ODMY.W ktorej zapewne nazbieralo sie pelno oleju ktory sie cofa i spala powodujac dymienie.Wymienialiscie kiedys odme?

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 11:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 66
Lokalizacja: slask
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
Garaż: domowy
Ja tez tak mialem ze na zimnym i dymil, ale tylko na bialo. Wymienilem odme i jak na razie przestalo a i silnik nawt lepiej wchodzi na obroty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 11:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 66
Lokalizacja: slask
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
Garaż: domowy
Ja tez tak mialem ze na zimnym i dymil, ale tylko na bialo. Wymienilem odme i jak na razie przestalo a i silnik nawt lepiej wchodzi na obroty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 11:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
Najwazniejsza sprawa to ODMA , dla profilaktyki mozna sprawdzic cisnienie na garach jesli podejzewacie jakas uszczelke pod glowica itd itp. ( koszt pomiaru okolo 30 - 50 zl na stacji diagnostycznej z odpowiednim sprzetem :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 10 czerwca 2009, 11:53 przez marver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 11:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
cwikla napisał(a):
[url=http://img227.imageshack.us/img227/2766/p9230565la7.jpg]Obrazek[/URL]
to jest zdjecie starej i nowej uszczelki! ocen sam Ukasz...


Ta z lewej jest oryginalan!!! na Twoim miejscu nie kładł bym tej co leży z prawej, może to mieś znaczny wpływ na korekcje wtrysków
zamów sobie w serwisie oryginał 7 zł sztuka
Wiem bo przerabiałem to u siebie.
Jak pomogłem to kliknij pomógł dzięki!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 13:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 383
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46 TOURING 2.0D
ta rozklepana to jak z miski olejowej :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL