BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 13:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 20:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Witam Panowie mam pytanie ponieważ chcę zakupić oto bmw E90 proszę je obejrzeć i pytanie moje jest odnośnie kierownicy, bo jest bez multifunkcji czy jest to możliwe że E90 nie miały multifunkcji ?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... ze4f5.html

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 20:39 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5123
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
ProCeed


Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
tak, były wersje bez multi, najczęściej te najbiedniejsze... Ona halogenów nie ma? :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Radio ma chyba professional ogólnie ładna drewno ale nie znam silnika jaki to silnik 177 km trwały ?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 21:04 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5123
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
ProCeed


Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
ROBBMW, sporo było o tym na forum, silnik często odradzany przez kłopotliwy rozrząd. Przy konfigurowaniu aut nic mnie już nie zdziwi, ale brak multi to biednie wygląda ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 21:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Przebieg sobie sprawdz bo wygląda na dość niski jak na ten rocznik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 21:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
220 po czipe

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 21:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Dzikus napisał(a):
Powiem więcej, miałem dwie e90 bez multi, i jedna miała wszystko poza mulitfunkcją mpakiety, grzane dupy, sporty elektryke alcantare no a wlasnie nie miala multi, co zreszta nie jest problemem bo dołożenie jej to 200pln w maksie



Wystarczy sam panel z multi czy coś jeszcze ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 21:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 32
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e92
Kod silnika: N54B30
Co do silnika to ja osobiście mam inne zdanie. Dla mnie jeden z najlepszych diesli jakimi jeździłem. Zbiera się od dołu bardzo dynamiczny spalanie w granicach 5.5- 7.5l. Jedynie tak jak kolega zaznaczył trzeba uważać na rozrząd ja właśnie w swojej robiłem jak miała 200tyś. km i ogólnie 1400 zł wszystkie części a robotę zrobiłem sam. Wydaje mi się że jest to znikomy koszt dzieląc to przez lata to wychodzi 140 zł rocznie. Kiera multi funkcyjna by się przydała bo te wyglądają biednie. Jak kupisz to odezwij się na priv mam kiere z multifunkcją.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 21:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
A co z rozrządem jest nie tak?
Wizualnie auto bardzo piękne lakier itp wszędzie oryginał.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 9 listopada 2017, 21:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 32
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: e92
Kod silnika: N54B30
Łańcuch rozrządu się wyciąga i z czasem zaczyna hałasować (były tez przypadki że nie chociaż może ktoś nie słyszał..) no i może chrupnąć. Także od razu po zakupie lepiej zrobić ten zabieg i nie martwić się na minimum 100tyś. km

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 10 listopada 2017, 21:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Jakie koszta wymiany rozrządu ?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 10 listopada 2017, 22:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 270
Moje BMW: E46 320DA; E87 118D
Kod silnika: M47N; N47
Czesci kolega juz napisał, ze kolo 1400zł. Robota drugie tyle, bo rozrząd jest od strony skrzyni i jego wymiana to kupa czasu. Dobrze oddac do kogos kto już taki robił.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 11 listopada 2017, 07:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
To tez kto wymyślił rozrząd z tylu silnika ale to chyba wystarczy zdemontować podzszybie, czy coś więcej ?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 11 listopada 2017, 08:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 270
Moje BMW: E46 320DA; E87 118D
Kod silnika: M47N; N47
Jasne, bo łańcuch leży pod podszybiem:) jest umieszczony z tyłu silnika, bez odkręcenia skrzyni się nie dostaniesz. Wpisz sobie w google "wymiana rozrządu N47" to zobaczysz na filmie gdzie oni ten gówniany łańcuch umieścili.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 11 listopada 2017, 09:40 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5386
Moje BMW: Giulia Veloce
Widziałem coupety e92 bez multi i z pokrętło-tronikiem więc to normalne hehe

A co do n47 to również jak kolega parę postów wyżej uważam, że to bardzo dobry silnik, jak na swoje parametry jest bardzo elastyczny, spalanie naprawdę symboliczne a do tego bardzo cichutki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 11 listopada 2017, 11:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Hm to raczej odpuszcze zakup. jak mam bulic 3 tys za robote i rozrzad. W E60 silnika nie dotykam, benzyna to benzyna

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Kilka pytań
PostNapisane: 11 listopada 2017, 14:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 270
Moje BMW: E46 320DA; E87 118D
Kod silnika: M47N; N47
Te nowe benzyny to jak diesle. Każdy silnik ma wady. N47 oprocz tego rozrzadu jest spoko. Zrobisz go po kupnie i na 200 tysiecy masz spokoj. Moc potężna, cichy oszczędny. Ja jestem zadowolony. W porównaniu z M47N same plusy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL