BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 12:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Do 1500obr/min muł, dalej rakieta
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 19:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Witam wszystkich na forum :) Otóż mam problem, jak wyżej w temacie przy ruszaniu do 1500rpm jedzie a właściwie nie jedzie, po przekroczeniu magicznych obrotów ciągnie super. Świeżo wymieniony olej, wszystkie filtry łącznie z separatorem oleju. Nie kopci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 20:04 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
A to coś dziwnego przepraszam ,że ciągnie od 1500obr??? Co Ty myślisz , że masz auto z napedem elektrycznym??

Diesel ciągnie od momentu zalączenia turbiny... :mur:

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 10:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Nigdy wcześniej po prostu nie miałem turbodiesla (chociaż nie przez chwile 530d 193km i nie było tego efektu) a tak to cały czas zwykłym dieslem. To aż tak jest ze ledwo jedzie ? Myślałem ze to może coś z przepływomierzem jest, bo jak tam zaglądaliśmy to był popękany i poklejony.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 10:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
do 1500 obr to nic dziwnego ze wolniej idzie ... poza tym na dokładke jak masz swiezo zmieniony filtr paliwa ...chodzi taki mit ze pierwsze 50 - 100 km moze mulic zanim filtr sie dobrze nasaczy paliwem i odpowiednio zmienknie :P chociaz ja tego nie odczuwam w benzynie :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 23:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Występuje taka zależność im więcej gazu tym gorzej przyśpiesza do tych obrotów, jeszcze jest takie dziwne krótkie pssss po przekroczeniu 1000obr, tylko cichutko, jak by gdzieś coś nieszczelne było. Tak męczę ten temat, bo po prostu nie miałem wcześniej styczności z turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 14:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: Inow³ódz
Kolego ten silnik ma max moment obrotowy przy 2000 obr/min silnik 3 litrowy o którym pisałeś uzyskuje go przy 1500 obr/min więc się nie dziw że do 1500 to muł. Swioją droga byłem na hamowni i maks momentu wyszło przy 2350 obr/min przy 2000 było jakieś 95%.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 15:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Ok. Mam jeszcze jedno pytanie czym spowodowane jest to ze jak chce przyspieszyć bardziej i nacisne gaz to najpierw jest tak jak by samochód zwolnił na 1-2sek i dopiero normalnie przyspiesza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 15:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Ok. Mam jeszcze jedno pytanie czym spowodowane jest to ze jak chce przyspieszyć bardziej i nacisne gaz to najpierw jest tak jak by samochód zwolnił na 1-2sek i dopiero normalnie przyspiesza.

Przepraszam za podwójny post, ale forum jakoś strasznie powoli chodzi i musiałem odświeży stronkę po czym pojawiły się dwa posty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 15:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
Moze tym , że jest turbo dziura?? :wstyd: To twoj pierwszy diesel?

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 15:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
tak pierwszy turbodiesel, wcześniej jeździłem e-klasa 124, 2,5D 20v wolnossący. Czyli nic jak tylko zmienić technikę jazdy i odpowiednio zmieniać biegi :)
A jeszcze odnośnie paliwa, na razie tankuje na shellu zwykłego diesla, i teraz moje pytanie, lać Ultimate, v-power itp. czy trzymać się raczej normalnego diesla ? czy nie zaszkodzi ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 16:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
lepiej V-powera. kolega go leje i silnik ładnie chodzi i mniej pali.
może przejedź się kogoś E46 z takim samym silnikiem, może coś nie tak z Twoim jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 66
Lokalizacja: slask
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
Garaż: domowy
Ja tez leje lepszego diesla (ostatni tylko verve) ale czytalem nie dawno w gazecie za na CR to nie ma zadnej roznicy, tylko zwykle daja to odczuc wiec jak to jest...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 18:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Jeździłem właśnie ale 150ps i nie ma tam czegoś takiego. U mnie jest np tak ze, jak się naciśnie od razu mocniej to przyhamowuje i jedzie dopiero, a jak się naciska płynnie powoli gaz to jedzie dobrze. Nie wiem możne ja się czegoś niepotrzebnie doszukuje, ale jakoś mi to nie pasuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 18:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Jeśli masz auto sprzed 2002 roku to masz pod maską osławioną pompę VP44 która przysparza userom tak wielkich problemów że brak ciągu przed 1500 obr. to pestka. Sprawdź ją u dobrego fachowca bo nawet średni zupełnie się na sprawie nie pozna. Osobną sprawą jest to że nie ufałbym "połamanemu i poklejonemu" przepływomierzowi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
maciek06 napisał(a):
U mnie jest np tak ze, jak się naciśnie od razu mocniej to przyhamowuje i jedzie dopiero, a jak się naciska płynnie powoli gaz to jedzie dobrze.
to jest normalna turbo dziura

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 19:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 353
Lokalizacja: Konin
Jaka turbodziura ??? Przecież 320d ma turbinę VNT !!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 20:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
A jak jest z wymianą przepływomierza, kupuje nówkę oryginał, czytałem ze trzeba jakąś adaptacje zrobić ? W niczym nie przeszkadza to ze jest zchipowany ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 20:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
1 zasadnicze pytanie. Byłeś na kompie???

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 20:39 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Byłem, ale pod laptopa(nie było żadnych błędów), nie pod ten osprzęt od BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 20:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
no to jedz gdzieś i podepnij pod INPE to sie dowiesz co i jak bo tak to szykanie jak igły w stogu siana :)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL