Chwilka sprecyzujmy bo widze różne odpowiedzi on faluje parę sekund po odpaleniu w sensie faluje silnik czy obroty bo V8 ma często minimalne drgania po odpaleniu to standard poparte wieloma doświadczeniami znajomych jeden nawet z Alpiny B10 gość był uparty wymieniał wszytsko jak leciało problem i tak wrqaca i tak V8 nie są idealnie wyważone a czemu??
Bo to dwa silniki R4 a jak wiadomo silnik R4 ma za mało o dwa cylindry do pełnego wyważenia
Radze porównać jak ja na zlocie kulture V12 i V8 prosta metodą postawcie 2zł na sztorc na silniku i dodajce gazu przy V12 moneta nadal stoi przy V8 nawet jej nie postawicie a jeżeli nawet to nie przezyje w tym stanie dodania gazxu
V8 ma charakterystkę taką, iż po dodaniu gazu na postoju "przewala" ją z jednej na druga strone
Silnik V12 to inna bajka KLapitanie

to dwa idealnie wyważone R6 wiec i kultura sporo wyższa
Testowane na
M60B30, M62B35TU, M60B40, M62B44, M62B44TU
A co do odkręcania się pompy oleju to była wada w M60 ale nie miała nic do drgawek porannych V8
