BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 lipca 2025, 21:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Przekladnia kierownicza e39 99r 3.0d kombi
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 01:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Gubin
Witam mechanikow i uzytkownikow BMW
Powstal problem kolumna sie wyrobila z prawej strony postanowilem kupic regenerowana,
zalozylem zregenerowana ciezko bylo odpowietrzyc ale chyba sie udalo(moze ktos wie jak to sie powinno robic?),
zaowazylem ze jak przejade sie i olej sie nagrzeje, kierownica na parkingu trzeba skrecac dwoma rekami,
wie ktos co to moze byc bo mi juz rece opadaja,
moze uklad jest jeszcze zapowietrzony?sam juz nie wiem prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 09:05 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Mam to samo praktycznie po rozgrzaniu :/ ...objaw jak u Ciebie...co do odpowietrzania ja robilem to tak. Odkrecalem zbiorniczek od plynu, wsiadalem do auta i z gazem (jakos do 1,500 tysiaca) krecilem keirownica w lewo i prawo z 1-2 sekundowym przytrzymaniu na samym koncu...krecilem tak z 10-15 minut...i tak jak u Ciebie na zimnym calkiem ok, na cieplym juz nie jest tak rozowo :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2009, 12:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: Gubin
Wiec dzwonilem do goscia co regenerowal ta przekladnie i mowi ze to pompa daje zamale cisnienie poprostu jest do wymiany,
Moze to ktos potwierdzic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 09:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn
Bardzo możliwe ze kończy się pompa wspomagania. Póki olej zimny to gęsty - pompa daje właściwe cisnienie. Jak się rozgrzeje olej robi się rzadki a i luzy w pompie rosną (rozszerzalność cieplna) i ciśnienie mocno spada. Wtedy skuteczność wspomagania maleje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2009, 14:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
menelaus napisał(a):
Bardzo możliwe ze kończy się pompa wspomagania. Póki olej zimny to gęsty - pompa daje właściwe cisnienie. Jak się rozgrzeje olej robi się rzadki a i luzy w pompie rosną (rozszerzalność cieplna) i ciśnienie mocno spada. Wtedy skuteczność wspomagania maleje.

Ehmmm, logicznie myslac to chyba wlasnie cosik takiego niestety sie dzieje :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL