BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 lipca 2025, 08:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320d dymi na biało tylko na zimnym silniku FOTO!
PostNapisane: 16 listopada 2008, 17:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 15
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E60 530d
Ostatnio odebralem auto od lakiernika i w drodze powrotnej zauwazylem ze auto tylko na zimnym silniku zaczelo dymic na bialo. Przyjechalem do domu patrze plyn chlodniczy OK brak w nim oleju ale patrze oleju ledwo na miarce. Auto stracilo moc. Boje sie uszczelki pod głowica albo jakiegos wycieku przy turbo. Prosze o pomoc

Cytuj:
Olej w dolocie = turbo


Ostatnio edytowano 17 listopada 2008, 15:19 przez kratek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 21:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
trzeba by sprawdzić czy nie ma spalin w płynie
czy na ciepłym też dymił ?
sorry nie spojrzałem na temat
jeżeli dymi tylko na zimnym to może to byc woda która zbiera się w tłumiku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 01:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 15
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E60 530d
ale to i tak nie wyjasnia sprawy spadku mocy i oleju w dolocie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 11:55 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
kratek napisał(a):
ale to i tak nie wyjasnia sprawy spadku mocy i oleju w dolocie

wymien filterek odmy :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 15:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 15
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E60 530d
wszedlem dzisiaj pod auto i sciagnalem waz dochodzacy bezposrednio od turbo do IC i polecial olej widzialem tez ze kompresor od klimy jest ulany olejem a nad nim jest turbina wiec sytuacja jest jasna trzeba turbo sciagnac

Obrazek
tutaj waz prosto od turbo do IC

Obrazek
ulany kompresor

Obrazek
widok po zdjeciu weza IC > EGR

teraz pytanie jak wyciagnac turbine zeby sie mniej narobic od gory jest problem z "obudowa" filtru powietrza a od spodu tez nie ma za bardzo miejsca
nie wiem czy regenerowac turbo czy kupowac uzywke... prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 18:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Lakiernik jeździł autem?
Po naprawie wymień odmę i sprawdź czy nie jest zachany katalizator.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 18:31 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 15
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E60 530d
napewno jezdzil bo wskazuja na to kilomerty. doszedlem do turbiny jest wyrazny wyciek oleju, zauwazylem ze "smigielka" turbiny na koncu sa tak jak by poprzypalane (bialy nagar jak by lod) powinno tak byc ?
tak to wyglada

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 19:57 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
najpierw wymien filterek odmy....chyba ze masz za duzo kasy :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 15
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E60 530d
i niby tym filtrem idzie to ze auto gubi olej do dolotu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:04 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
kratek napisał(a):
i niby tym filtrem idzie to ze auto gubi olej do dolotu ?

nie gubi tylko zaciaga olej...poczytaj na forum bylo duzo tego...tu masz jeden temat.. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... +powietrza

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
To turbo nie wygląda źle, nie powinno być spadku mocy chyba, że stronie wydechu łopatki zniknęły. Turbina porafi także zaciągnąć olej przez zapchaną odmę. Czy wirnik ma duży luz na tej turbinie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 15
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E60 530d
na wirniku wlasnie nie ma luzu zero ! zbigniewst strzał w 10 z ta odma wyciagnolem filtr i zamiast gabki na filtrze zrobil sie kamien ! moje zaniedbanie :|

Obrazek


Ostatnio edytowano 17 listopada 2008, 20:46 przez kratek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 400
Lokalizacja: WĂŞgrĂłw
kogo by to nie byla wina, lakiernika czy twoja nie zmienia to faktu ze raczej nowego lakieru testowac nie trzeba zeby jezdzic i najechac jakies kilometry.. na twoim miejscu mialbym sluszne pretensje do owego fachowca :kwasny:

_________________
e39 520ia
nie dziekuj - kliknij pomogl...
Przytkaj dyfer pal poluma małolat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 20:39 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
aily napisał(a):
kogo by to nie byla wina, lakiernika czy twoja nie zmienia to faktu ze raczej nowego lakieru testowac nie trzeba zeby jezdzic i najechac jakies kilometry.. na twoim miejscu mialbym sluszne pretensje do owego fachowca :kwasny:

o jakiej naprawie ty piszesz /nie chwale lakiernika/przeczytaj post co podalem wyzej :hyhy:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 08:21 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 5
Lokalizacja: Lipno
Moje BMW: E91
witam wczoraj jechałem swoją bmw 320d i zaczoł mi strasznie kopcic i jakos dziwnie warczec ja dodaje gazu jak by powietrze zaciagał czy ci napaczątku popcił troszke a teraz to ten z tyłu za mną nie widzi drogi prosze o pomoc bo te mechaniki to juz by mi cały silnik wymienili


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL