BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 czerwca 2025, 23:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Jak dostać się do auta, padł akumulator :(
PostNapisane: 3 lipca 2009, 13:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Padł mi akumulator i nie mogę otworzyć auta, zamek w ogóle się nie przekręca, próbowałem bardzo mocno i kluczyk się wygina i nic, mam tylko zamek przy drzwiach kierowcy w klapie tylnej go nie ma (touring). Można gdzieś podpiąć zasilanie z zewnątrz? Będę wdzięczy za szybką pomoc.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Ostatnio edytowano 5 lipca 2009, 14:58 przez Cobi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 13:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 200
Lokalizacja: BiaÂłogard
Jeżeli uda się otworzyć maskę to jest tam wyprowadzony +.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 13:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Michał_ napisał(a):
Jeżeli uda się otworzyć maskę to jest tam wyprowadzony +.


Tyle to ja wiem :) Ale jak się dostać? Wydłubywanie grilla i szperanie raczej odpada bo auto stoi przodem przy samym ogrodzeniu :( Wolał bym gdzieś zlokalizować w miarę łatwo dostępny kabel z + gdzie mogę podać zasilanie.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 14:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
troche szalony pomysl. podnis samochud tak aby wejsc pod miego i tam znajdziesz czerwony kabel od rozrusznika. moze i głupi pomysl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 14:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Identyczne problemy:

E34 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... akumulator

E39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... akumulator

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 14:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
bialy napisał(a):


Już je czytałem zanim napisałem ale nie ma tam konkretnych informacji odnośnie e39, a ściąganie osłony silnika odpadam, jak pisałem auto stoi przy samym ogrodzeniu, musiał bym podnieś tak wysoko aby dostać się tam wchodząc pod auto gdzieś na wysokości przednich drzwi, przeszkadzał by mi podnośnik i koło przednie, od przodu auta nie mam dojścia i nie przepchnę bo jest w pozycji P :(

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 15:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 473
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E39
wybij szybę! wybij szybę! ;)

nie no żartuję oczywiście, faktycznie jest problem. pilot nie działa, to mnie nie dziwi ale że nie chce otworzyć nawet drzwi kierowcy?(pomijam cały zamek centralny na prąd)

ja miałem problem z prądem, bo na postoju akumulator rozładowywał jakiś potencjometr chłodnicy (tzw "jeżyk" czy jakoś tak) ale zamek, przynajmniej w drzwiach kierowcy się zawsze otwierał. wiadomo auto nie odpalało, widać było jak światło w środku przygasa, dopiero naprawa i wymiana akumulatora zlikwidowały usterkę.

nie jestem mechanikiem i może się zbyt dobrze nie znam na autach "od kuchni" ale zdaje mi się że powinien być jakiś sposób otwarcia tego auta.

a może zadzwoń po lawetę i jedź do ASO BMW? może tam coś Ci poradzą?

_________________
E39!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 15:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e36 turing
Kod silnika: M52B25
w e34 lekko podnosząc klamkę przekręcasz kluczyk i drzwi otwarte. w e39 nie działa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak dostać się do auta, padła akumulator :(
PostNapisane: 3 lipca 2009, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E39 540 iA
Kod silnika: M62TUB44
Cobi napisał(a):
Padł mi akumulator i nie mogę otworzyć auta, zamek w ogóle się nie przekręca, próbowałem bardzo mocno i kluczyk się wygina i nic, mam tylko zamek przy drzwiach kierowcy w klapie tylnej go nie ma (touring). Można gdzieś podpiąć zasilanie z zewnątrz? Będę wdzięczy za szybką pomoc.


Prosta sprawa!! Zagadaj taksiarza, oni znaja macherów od otwierania aut bez kluczy.
Zrobi Ci to na poczekaniu za 100kę

_________________
Pozdrawiam
Taurus


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 16:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Właśnie wróciłem z auta, nawaliłem w zamek WD40 i ruszył przy użyciu większej siły, obkęca się 2 razy i zaskakuje, znów trzeba użyć siły aby ruszył po czym to samo, 2 obroty i zaskakuję, tak samo da się w drugą stronę. Drugi kluczyk i bez zmian. Próbowałem patentów z klamką na wszelkie różne sposoby jakie tylko są możliwe (20min kombinowałem) i nic.
Może ktoś wie gdzie idzie jakiś kabel + od aku w miarę łatwo dostępny, pod progami, za którymś nadkolem itp.????

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 16:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 200
Lokalizacja: BiaÂłogard
Kabel z aku u mnie idzie pod kanapą, także raczej ciężko się dostać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 16:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
wyjmij zaroweczke oswietlenia rejestracji i podaj prąd na styk + od niej. Powinno pomoc :)

W E32 u mnie przynajmniej, zadziałało :)))

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 16:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E39 540 iA
Kod silnika: M62TUB44
Frank napisał(a):
wyjmij zaroweczke oswietlenia rejestracji i podaj prąd na styk + od niej. Powinno pomoc :)

W E32 u mnie przynajmniej, zadziałało :)))


Dokladnie tak. Czytałem o tym na angielskim forum.
Tylko nie zrażaj się, bo podłączenia + i - pod lampkę oświetlenia tablicy nie daje natychmiastowego pojawienia sie zasilania.
Ponoć w E39 po 20-30 sek zadziała centralny.
Powodzenia

_________________
Pozdrawiam
Taurus


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 20:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Frank, Taurus też o tym czytałem ale zastanawiam się jak to możliwe, przecież światła mam wyłączone więc obwód na podświetlanie tablicy nie jest zamknięty/połączony? Więc jak, prosto mówiąc, prąd dostanie się do akumulatora tudzież instalacji od centralnego zamka? Kolejne pytanie skąd będę wiedział który to + a który -, mam spr. uprzednio miernikiem? I czy mogę podać tam prąd bezpośrednio z prostownika do ładowania akumulatora?

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 22:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
podaj prad i sprobuj - a noz...- poza tym zawsze co jakis czas warto wlasnie wkladki zamkow przesmarowac-pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 08:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 200
Lokalizacja: BiaÂłogard
Powinieneś bardziej dbać o ten zamek, skoro masz tylko jeden, choć i tak dziwię się, że tak mało osób Cię zganiło :hyhy:
PS Zmień 'padła' na 'padł' w temacie, bo dziwnie to wygląda.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 08:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
ja na Twoim miejscu bym zadzwonil do jakiegos magika ...

za 100-150 zl otworzy auto i po problemie :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 09:09 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Są ludzie którzy z uporem maniaka powtarzają, że otwierali E39 w następujący sposób;
[fade]Wyciągnij tylną lampkę oświetlenia rejestracji podepnij + i - z innego akumulatora, pilot powinien zadziałać i otworzysz.[/fade]
Osobiście nie próbowałem, ale Ty nic nie tracisz. ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Pod kanapę...
PostNapisane: 4 lipca 2009, 10:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: uk
Najprościej skoro autko juz otwarte pociągnij mocno za siedzisko tylnej kanapy po obu stronach są duże zatrzaski, za fotelem pasażera idzie ptrzewód "+"od aku podepnij zasilanie i wszystko...easy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pod kanapę...
PostNapisane: 4 lipca 2009, 10:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
qieta napisał(a):
Najprościej skoro autko juz otwarte pociągnij mocno za siedzisko tylnej kanapy po obu stronach są duże zatrzaski, za fotelem pasażera idzie ptrzewód "+"od aku podepnij zasilanie i wszystko...easy ;)

jak już wejdzie do środka to do aku się podepnie :32: :32: :32:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL