BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 czerwca 2025, 19:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] hak-czy trzeba montowac moduł?
PostNapisane: 16 czerwca 2009, 22:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 15
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: 530d
witam posiadam 530d z 2000r czy do haka musze montowac moduł bo tyle ile fachowcow tyle porad prosze o opinie


Ostatnio edytowano 17 czerwca 2009, 10:42 przez jarek1975, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 19:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ale o jaki moduł Koledze chodzi
czy o dodatkowy przerywacz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 19:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 15
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: 530d
ponoc aby zamontowac hak wiazka elektryczna powinna byc z modulem i wlasnie ni e wiem czy ten modul musi byc czy nie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 19:46 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
ten moduł jak go nazywasz to jest dodatkowy przerywacz kierunkowskazów do przyczepy
powinien on być
można by co prawda podłączyć się pod tylne lampy i kierunki ale obciążysz dodatkowo przerywacz który już jest i na dłuższą metę styki mogą siąść


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn
Sprawa modułu do haka wygląda tak: jeśli w aucie jest funkcja "komfort" na wyświetlaczu licznika, która informuje o spalonych żarówkach to konieczny jest moduł haka . Bez niego po podłączeniu przyczepy moduł świateł zgłupieje i może go coś trafić na stałe. Jeżeli nie ma sygnalizacji spalonych żarówek można montować wiązkę haka bez modułu. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 20:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
menelaus ma racje 100% :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2009, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 15
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: 530d
to juz teraz nic nie wiem rozne opcje slyszalem jedni mowia ze potrzeba inni ze nie gdyby modul kosztowal 20zł nie byloby problemu z dwoch odrebnych miejsc słyszalem ze do e39 do 2000r czyli przed liftem nie potrzeba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 09:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Olsztyn
Kolego Jarku. Czego nie rozumiesz? Przecież napisałem: jeśli masz funkcję komfort (sygnalizuje spalone żarówki w oświetleniu auta) to musisz założyć do haka moduł. Jeśli tej funkcji nie masz to możesz zakadać hak bez modułu. Chyba prosto Ci to wyjaśniłem? Uprzedzę Twoje pytanie skąd to wiem. Otóż mam E39 530d z 2000 roku i przerabiałem ten temat u siebie 2 lata temu i wtedy konsultowałem się kolegami z serwisu. A poza tym rada: jeśli zakładasz hak krajowy (nie oryginalny BMW) to warto oddać go do piaskowania i ocynkowania ogniowego. Ja tego nie zrobiłem i teraz mam rudy ogon i krew mnie zalewa do tego stopnia że przymierzam się do zdjęcia zderzaka zrobienia tego teraz. :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 09:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e39 528i
Kod silnika: M52B28
Hej koledzy mam takie samo pytanie. Posiadam e39 z 1997r z hakiem fabrycznym i kostką. Ale po podłączeniu przyczepy żadne oświetlenie nie działa. Instalacja jest fabryczna. Teraz pytanie (bo jeśli wychodzi na to że ten moduł jest potrzebny) gdzie on jest faktycznie umiejscowiony? Z tyłu po prawej mam tylko moduł do PDC a wiązka kabli od przyczepy idzie gdzieś do przodu...

_________________
Speed is Life...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 10:16 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 498
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: F01 750i x-drive
ja mam e39 ALPINKE z 1999 r. i zakładając 4 lata temu org.haczyk poprostu olałem moduł i wpiołem sie w tylne lampy.i jest OKI.pozdr :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 10:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e39 528i
Kod silnika: M52B28
No widzisz, a ja mam wszystko fabrycznie zrobione a nie świeci :zalamany:
Dlatego szukam tego modułu. Ktoś wie gdzie on jest?

_________________
Speed is Life...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL