BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 09:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 525tds glowica?
PostNapisane: 7 lipca 2009, 19:22 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Poznan
Witam,nie jestem fachowcem wiec przepraszam za bledy merytoryczne...

Ubywa plynu w zbiorniczku wyrownawczym...auto sprowadzone z holandii bez mozliwosci sprwdzenia i wyszlo jak wyszlo....pierwszy komunikat ktory sie pojawil to: sprawdz poziom plynu,potem jeszce raz a nastepnie wskazowka momentalnie daje na maxa i wylacza sie silnik i slychac jak gotuje sie plyn ( mam walniete piksele na wyswietlaczu ale mniej wiecej da sie zauwazyc: kuhlwassertemperatur! ) , 1 mechanik sprawdzil PODOBNO : wisco ok,termostat ok,pompa wody nie ok . Wymienil i mialo byc po sprawie.Przejechalem 150 km i znow to samo : sprawdz poziom plynu a pozniej kuhlwassertemperatur,wylacza sie silnik i sie gotuje .Poczekalem godzine i dolalem 1.5l wody i pojechalem dalej jakies 200km (musialem dostac sie do domu) i jakos dojechalem...w zbiorniczku prawie zero plynu/wody.Dalo sie jechac tylko dlatego ze jechalem max 100km/h przy 140 kuhlwassertemperatur! wyskakuje od razu...BMW Mikolajczak w Poznaniu niby sprawdzil wczoraj wszystko i stwierdzil : Chyba uszczelka lub glowica,otwierac? Zapytalem ile to bedzie kosztowac ? Uszcelka ok 1500 jak glowica 2000.Tak wogole powiedzial moze ze 3 zdania.... :kwasny: aha i 1 mechanik powiedzial ze korek od zbiorniczka wyrownawczego jest chyba walniety...Dzieki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Opolskie
Jak przejechałeś tyle kilometrów bez płynu i z temperaturą na max, to usmażyłeś silnik, sprawdź co dzieje się z wodą, gdzie ucieka, czy wciąga ją w cylindry(wtedy z wydechu leci para razem ze spalinami) czy poszła w olej ( "budyń" pod korkiem oleju, olej koloru szarego).
W twoim przypadku wymiana uszczelki nic nie da, reszta silnika też już będzie na wykończeniu, lepiej kup nowy silnik w dobrym stanie ( jeżeli takie TDS'y jeszcze w Polsce są)
bo tego wg mnie nie warto już ruszać!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 20:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Poznan
Sek w tym , ze wskaznik temp byl idealnie na srodku tylko po pewnym czasie i predkosci ponad 130 momentalnie temp rosla do 3/4 pojawial sie komunikat i od razu wylaczal sie silnik... bez korkow i ponizej 100km/h auto hula normalnie...wydaje mi sie ,ze woda ucieka przez wezyk przy zbiorniczku wyrownawczym...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lipca 2009, 20:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 140
Lokalizacja: Żagań
Moje BMW: e39
Kod silnika: 530i
ja mam kolego teraz tez problema z chłodzeniem, na szczescie okazało sie tylko ze termostat do wymiany i niestety nieszczelna chłodnica....jak na razie.. :zdegustowany: ale mam nadzieje ze to bedzie wszystko... objawy podobne, choc nie tak na ostro jak u ciebie... poczyttaj mój temat..
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... f641a0ef8a

zawsze to coś juz wykluczysz..pozdrawiam

_________________
pierwsza w Âżyciu BMW , 523i 170km czarniutka, kremowe skĂłry i felunie 18ki.... Âśliczna
druga 530i 2002 231km granatowa, kremowe skóry , fulas


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 14:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 114
Lokalizacja: prawie WrocÂław
Moje BMW: E46 i E36
Strasznie trudno wyrokować na odległość może mój przypadek coś pomoże. Miałem walnietą głowicę koszty zamkneły się na 2700zł. Objawy miałem nastepujące: Ubywało wody ze zbiorniczka zadnych maślanek na korku ani bagnecie , jedynie to białe dymienie jakby w spalinach była para , temperatura trzymała w pionie dopóki był płyn w układzie potem wiadomo. Ubywało z czasem coraz więcej i częściej , ciśnienie w układzie rosło. Po odkręceniu korka od zbiorniczka dymienie ustawało cisnienie wiadomo też spadało. To moje objawy. A i nie dało się odpowietrzyć układu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL