BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 czerwca 2025, 06:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E 39] Silnik nie odpalił jak trzeba
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 14:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam

Mam małe pytanie: czy jakość paliwa w BMW 520i ma duże znaczenie. Kilka dnie temu gdy komputer pokazywał max 20km do przejechania, zatankowałem tam gdzie zawsze , czyli na LUKOIL 15 litrów. przejechalem jakies 10-15km i na nastepny dzien nastepne 10km. Pod koniec dnia gdy chcialem wrocic do domu to moja bmw w ogóle nie chiala odpalic. Najprawopodobniej to byl akumulator ktory juz byl slaby, ojciec pozyczyl mi mniejszy zamiast 720A mial moze z 400-500A. O dziwo odpaliłem auto ale dopiero za 5-6 razem na zmienionym aku. Gdy odpalilem to silnik tak glosno chodzil ze myslalem ze mam z 5,0L. mruczał bardzo ładnie :) Gdy sie rozgrzał to wszystko wrocilo do normy, przyspiesza jak trzeba itd. Ale interesuje mnie dlaczego na innym aku odpalil dopiero za 6 razem. Zlej jakosci bezyna? Zanieczyszczony filtr paliwa a może poprostu za slaby akumulator - teraz odpala za pierwszym razem, tylko dlaczego wtedy miał problemy ?


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 23:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem - po pierwsze zaloz dobry i przystosowany do twego auta aku - po drugie -owszem jakosc paliwa ma wielkie znaczenie -te spod stodoly nie polecam -po trzecie -jezdzenie na resztkach moze zawsze byc przyczyna wieklu awarii - pomp -wtryskow itp.- pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 19:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: WaÂłbrzych
NIestety dzis juz nie chce odpalić w ogole, akumulator naladowany, kilka razy odpalilem ale po sekundzie zgasł, ma ktos jakis pomysł ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 sierpnia 2009, 19:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Po wielu latach użytkowania samochodu rzeczą jasną jest że zbierają się różne osady w baku, dojeżdżając cały czas rezerwę, zasysałeś prawdopodonie te syfy. Jazda na pustym baku nie służy też pompie paliwa, ponieważ jest ona przez nie smarowana i chłodzona...
Na pierwszy ogień filtr paliwa...

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL