BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 17:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [F31] wstrząsy na biegu jałowym 318D 2013 r.
PostNapisane: 28 czerwca 2024, 14:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: F31 318D
Witam Panowie, piszę szukając pomocy w ustaleniu usterki mojej bawareczki.
Od pewnego czasu samochód zaczął drgać na biegu jałowym, przy czym wstrząsy występują nieregularnie.
Nigdy nie pojawiają się na zimnym silniku tylko po przejechaniu X kilometrów. Jest to na tyle dziwne, że nie raz mogę jeździć bez żadnego trzęsienia się furą, a niekiedy auto trzęsienie na każdych światłach.
Nie wiem co robić, auto obecnie stoi u mechanika 3 tydzień, który szuka przyczyny wstrząsów.
Według niego, auto nie wykazuje objawów uszkodzonej dwumasy, twierdzi że koło pasowe jest również ok.
Powiedział, że według niego uszkodzone są prawdopobnie wtryski, przy czym oddał je do sprawdzenia, gdzie okazało się że mają dobre parametry.
Chłop upiera się, że mimo sprawdzenia, wedlug niego to na pewno wtryski, bo nic nie przychodzi mu do głowy.

Przed oddaniem auta na warsztat, stojąc w korku samochód znów zaczął się trząść, przy czym szukając samemu rozwiązań (nawet głupich), wyłączyłem klimatyzację, po czym wstrząsy ustały.
Jeździłem tak kilka dni, gdzie auto nie wibrowało, a na samym oddaniem do warsztatu ponownie zaczął drgać, mimo wyłączonej klimy..

Problem pojawił się krótko po wymianie rozrządu i wyprogramowania EGR’a z samochodu.
Czy jest możliwe, że nowy program, bądź sama kwestia EGR’a może mieć wpływ na te wstrząsy?
EGR nie jest zaślepiony, tylko z tego co wiem, to śrubokrętem go zamknęli.

Prośba o pomysły i pomoc, być może mechanik ma rację co do diagnozy, jednak jeżeli nie - to nie chce wymienić połowę samochodu podarzajac za dalszymi ślepymi strzałami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL