BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 31 lipca 2025, 16:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Strata mocy 320d 136km
PostNapisane: 26 lipca 2009, 19:51 
Witam mam taki problem pierwsze 3 biegi auto ciagnie bez zarzutu a gdy dobijam do predkosci 140km/h traci sile i szybciej nie jedzie podlaczylem go do kompa i wyskoczyl blad czujnika dyfra doladowania wymienilem go na inny (od e39 2.5tds) ja mam 320 d problem nie zniknal nadal traci moc czy ktos moze mi pomoc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 08:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Mechanik powinien komputerem sprawdzić co mierzy wymieniony czujnik.
Na wyłączonym silniku tylko zapłon, powinno być w kolektorze ciśnienie atmosferyczne około 999hpa. Jeśli czujnik będzie pokazywał faktyczne ciśnienie poprawnie. Powinniście się przejechać z mechanikiem kontrolując podczas jazdy jakie ciśnienie pojawia się w kolektorze a jakiego oczekuje ECU. Najlepiej na 3 biegu z butem w podłodze w przedziale 3000 do4000 tyś wartość zadana i wartość ciśnienia powinny być bardzo podobne. Ponadto zrobił bym przy okazji porównanie wartości z przepływomierza w tym samym zakresie obrotów i obciążenia wartość zadana powinna być podobna do wartości zmierzonej . Jeśli mierzona wartość jest nieznacznie większa lub równa jest OK.Natomiast jeśli jest mniejsza przepływomierz nie mierzy właściwie co może powodować spadek mocy i dynamiki auta. Natomiast jeśli w kolektorze dolotowym ciśnienie przez jakiś czas będzie większe niż oczekuje ECU. Może pojawiać się tryb awaryjny . Jest sporo na forum tematów poszukaj w okolicach tematów ( ciśnienie w kolektorze , przeładowanie , zawór sterujący, zmienna geometria, egr) Jeśli pojawią się jakieś pytania pisz!!!
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL