BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 lipca 2025, 21:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] jakie amortyzatory na przód i tył polecacie?
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: krakow
jakie polecacie amorki i w jakiej cenie na przod i tył


Ostatnio edytowano 5 sierpnia 2009, 06:47 przez leniu_15, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
zerknij tu:
!_nie_reklamujemy_!
dobrej jakości i ceny rozsądne

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: amorki
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Warszawa
Kolego ja w swoje E46 wymienialem amorki z przodu jakies 2tyg temu.
Mechanik u ktorego konsultowalem sie w zasadzie kazal rozwazac miedzy dwoma markami: Kayama i Sachs.
W koncu zdecydowalem sie na Sachsa bo oryginalnie do BMW wstawiaja wlasnie Sachsy ( na pudelku jest napis BMW Sauber Team).
Cena niestety nie jest niska bo zaplacilem za 1 okolo 600zl czyli 2sztuki to 1200 zl + 2laczniki stablizatora + 300 zl robocizna wyszlo 1500zl.

Na tyl amorki Sachsa sa podobna w cenie okolo 300 pare zlotych jedna sztuka.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2009, 20:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Zaloz sobie bilstien, sachs jest aluminiowy i niestety slabo znosza nasze drogi :kwasny:

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2009, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: krakow
a co sodzicie o amorkach firmy Monroe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 06:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Sa drogie a swego czasu zaslynely jako tandety kierowane na europe wsch. :/
Ja zalozylem sachs-y ale byly drogie i po 30 tys km maja skutecznosc na poziomie 56%, nastepnym razem zaloze Bilstien-a :)

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 07:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
ja powiem tak .... nasze drogi maja wiele do zyczenia ... Bilstien swego czasu tez byl na pierwszym montazu BMW ... wyrobili marke na jedna z najlepszych jesli chodzi o amortyzatory ... niestety ostatnie dwie wyprodukowane partie ... maja wiele do zyczenia na 10 sprzedanych kompletów 4 wrocily do sklepu ... Bilstien zaczal isc marką a oszczedzac na czesciach przy montazu amorów... natomiast z ceny nie zszedl .... sachs sa alu wiec nie polecam a tanie tez nie sa ... jesli zalezy ci na cena/jakosc .... to racjonalnym wyjsciem jest MONROE ... jest to srednia półka ...cicho pracuja i sa polowe tansze a zywotnoscia dorównuja bilstien-owi ...

ps-zaraz ktos powie ze MONROE to badziew czy ze sie sprzedaje bo ma jedna z najlepszych reklam ..itd itp. ale uwierzcie ze w praktyce ... bmw bardzo ladnie sie na nich sprawuje ... u nas w kraju amorki sie czesciej zmienia niz np. u Niemców ...powod wiadomy - drogi. Dlatego polecam MONROE . Tak naprawde nie wazne jaki kupisz to po 30k klocków i tak wymienisz znowu. Dlatego MONROE srednia półka/cicha praca/ przystępna cena.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 18:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
"Tak naprawde nie wazne jaki kupisz to po 30k klocków i tak wymienisz znowu"

Chyba troche przesadziles z tym przebiegiem :]

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sierpnia 2009, 19:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
na szczescie tylko z przebiegiem :)

ale fakt faktem ..ze reszta sie zgadza :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL