BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 17:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] brak reakcji na pedał gazu 2,5td
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 08:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: krakĂłw
Witam ! Koledzy mam ome 2,5td (silnik BMW)95r 300tyś przebiegu pompa po regeneracji ok30tyś temu .Jadąc silnik kichnoł i przestał reagować na pedał gazu bez wzgledu na tempersture ale nie całkiem ,pedał w podłodze i wkręca sie do 1,5tyś obr/min i nic wiecej sie nie dzieje ,nie kopci, nic w nim nie stuka brak błędów w kompie, świeci chek od silnika, ale to uwalił mechanik do którego zawiozłem auto,zdioł kabel z wtrysku sterującegoi wtedy sie zaświecił ,nie umiał teggo błEdu usunąć więc zabrałem od niego ąuto poza tym nic nie zrobił!!!Podobno przeglądnoł sterownik pompy i niby jest okey!! Mieliście kiedys taki problem, jeśli tak to prosze o pomoc!!!


Ostatnio edytowano 29 sierpnia 2009, 11:27 przez rafalnce, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: brak reakcji
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 09:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: Ostrowiec Âśw./w-wa
ja tak kiedys miałem w omedze 2,5 td samochód jechał normalnie pedał gazu działał wszystko ok od czasu do czasu zapał sie check wtedy nie reagował pedał gazu i obroty spadały silnik gasł, wtedy miałem nastawnik do wymiany lub regeneracji na kompie jak ja podpinałem tez bledów nie miała


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 09:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: Ostrowiec Âśw./w-wa
słyszałem ze jak zdejmiesz wtyke od wtrysku sterującego to sie auto przełącza w tryb awaryjny i wtedy ma ograniczony zakres obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 09:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: Ostrowiec Âśw./w-wa
słyszałem ze jak zdejmiesz wtyke od wtrysku sterującego to sie auto przełącza w tryb awaryjny i wtedy ma ograniczony zakres obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 12:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: krakĂłw
wtrysk ster.jest oki kichnoł i nie mam obrotów powyżej 1,5 tyś chek się nie zaświeca ,wszystko niby jest oki a nie jedzie !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 14:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 52
Lokalizacja: Ostrowiec Âśw./w-wa
a sprawdzałeś przepływomierz ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL