BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 czerwca 2025, 03:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] falujace obroty
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 11:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: kedzierzyn kozle
witam wszystkich
mam e46 318i 143koni z 2002r

mam problem takiego typu
gdy silnik jest zimny po odpaleniu nie równo pracuje ale uspokaja sie wszystko jak osiągnie 30stopni

o co chodzi???
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 11:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: lublin
wiele Bylo o falujacych obrotach sam mam ten sam problem ktorego jeszcze nie bylo czasu rozwiazac moze byc duzo duzo przyczyn powietrze ,sada, silnik krokowy jest wiele ale najprawdopodobniej to przepustnica jest zapchana lub nie wyregulowana to tez warto zobaczyc pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 11:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: kedzierzyn kozle
przepustnica jest czysta a obroty faluja tylko na zimnym silniku jak obroty spadna i temperatura podskoczy na około 30stopni to jest wszystko ok a auto ma przejechane 200tys


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 12:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 47
Posty: 532
Lokalizacja: Hersham
Moje BMW: brak
sada,uszczelki vanosa ,przepustnica


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 12:52 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
nic innego jak krokowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 18:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: kedzierzyn kozle
jasli by był silniczek krokowy zepsuty to obroty falowały by na ciepłym silniku tez
a tu problem sie pojawia jak silnik jest zimny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 18:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: Lubawa
jak wzrosło ci spalanie to może być wina sondy lambda, bo przepustnica przepływomierz i silniczek krokowy powodują falowanie obrotów na zimnym i ciepłym silniku, uszkodzeniu może uległ też czujnik temperatury silnika

_________________
Wygląd to rzecz gustu a o gustach się nie dyskutuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 18:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
andrzej520 napisał(a):
nic innego jak krokowy
ten gosc mnie przeraza .... :zdziwko:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 21:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Mam taki sam problem czyściłem krokowy przepustnice sondy też ok sprawdzone na komputerze a dopuki silnik się nie nagrzeje obroty falują, tylko u mnie poprostu nie ma ssania po odpaleniu juz po chwili obroty spadają na 700, kiedyś poprawiło się na jakieś 2miesiące po wymianie pompy wody-dziwne ale tak własnie było teraz problem znów jest.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 21:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
nie wiem czemu tak jest nie jestem w stanie tego wytłumaczyc ale jak zrobisz restet komputera DME to i na cieplym zaczna ci falowac ... u mnie byla nieszczelnosc ale czemu na cieplym nie falowaly a po resecie tez zaczely i co ma nieszczelnosc do tego??? nie mam pojęcia... jedynie co mi przychodzi do glowy to walniety komputer DME poniewaz na zimnym sklad mieszanki jest z niego odczytywany a na cieplym juz nie, tylko od sondy...

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 22:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Gdzie miałeś te nieszczelności w kolektorze ssącym?

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 22:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
tak w kolektorze ssacym wydmuchalo mi oring z rurki ktora idzie do silnika krokowego

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL