BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 23:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Po testach dynamicznych 320d
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 07:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
Na niskich obrotach mam zbyt małe ciśnienie doładowania. Turbo było wyciągnięte i sprawdzone jest ok. Zaworki sterujące podmienione bez zmian. Może ktoś wpadnie na jakiś pomysł...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 08:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
lukaszset napisał(a):
Zaworki sterujące podmienione
Moze warto byloby je wyczyscic a nie podmienic.czyszczenie Egr tez jej nie zaszkodzi.Sprawdz czujnik cisnienie w kolektorze.Lubi sie zabrudzic

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 08:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
No właśnie czujnik czyściłem, egr tez + zaworki, dlatego mam zagatkę...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 09:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 309
Lokalizacja: WÂłocÂławek
Moje BMW: 330xi
Kod silnika: M54B30
Nieszczelność na wydechu lub dolocie, zla regulacja kierownic zmiennej geometrii lub nieprawidlowa turbina.

_________________
Stop tandecie! Stop ró¿owym wdziankom:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 11:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 56
Lokalizacja: Wrocław
Wydaje mi się, że prawdopodobnie jest żle wyregulowane turbo ale to moje podejzenie jest



turbo było wyciągnięte i sprawdzone, nieszczelności na dolocie nie ma przynajmniej tak twierdza mechanicy, wydech tez niby jest ok!

W przyszły czwartek wstawiam auto to ASO zobaczymy co wymyślą, dam znacz co było przyczyna jak zlokalizują usterkę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 12:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 20
Posty: 1138
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Moje BMW: R6+R4
Kod silnika: M52+M42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=23277
Sprawdz szczelnosc intercoolera

_________________
brak zgody administracji na reklame
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL