BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 czerwca 2025, 23:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Pali się kierunkowskaz po wymianie przetwornicy ringów
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 08:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 209
Lokalizacja: Sochaczew
Witam,

przepalila mi się przetwornica od ringów CCFL, do momentu wymiany po zgaszeniu silnika jako postojówka palil się kierunkowskaz, ale po okolo minucie gasl na stale. W czasie jazdy zapalal mi się blad przepalonej żarówki, ale nie wiem czy ten kierunkowskaz tez się zapalal w czasie gdy jechalem.

Gdy wymienilem przetwornice na nową, ringi świecą dobrze, a palacy kierunkowskaz też pozostal i nie bardzo wiem jak mam się pozbyć tego problemu. Może ktoś mial podobny przypadek i wie jak mi pomóc?

pozdrawiam


Ostatnio edytowano 10 sierpnia 2009, 12:26 przez Scooter, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 08:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Czyli na starej przetwornicy tez tak miales?
Sprawdz mase, przeczysc i zobaczysz, mi sie tak robilo przy przepalonej zarowce od ringow :kwasny:

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 08:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 209
Lokalizacja: Sochaczew
Hubal39 napisał(a):
Czyli na starej przetwornicy tez tak miales?
Sprawdz mase, przeczysc i zobaczysz, mi sie tak robilo przy przepalonej zarowce od ringow :kwasny:


nie na starej wszystko bylo ok. Dopiero gdy się przepalila zaczal sie palic kierunek, teraz po wymienie na nową palą się ringi i kierunek, no i syganlizuje mi przepaloną żarówkę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 09:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
To zaloz jeszcze raz stara przetwornice i zobacz.Ja tez kupilem uzywana przetwornice, 100% sprawna.Xenon swiecil, ale komputer mi pokazywal caly czas przepalona zarowke w tej lampie.
Jesli na starej bedzie OK to oznacza ze masz walnieta przetwornice, dziala ale miesza w napieciu :kwasny:

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2009, 07:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 209
Lokalizacja: Sochaczew
Nistety ale nadal walcze z tym problemem, zamienialem pzretwornice i kierunek ciągle sie pali do momentu wlaczenia aplony jak jest na pozycyjnych.

Macie jakies pomysly jeszcze? :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL