BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 08:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] byl problem i niema
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 18:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: DG
byl problem i niema głupota


Ostatnio edytowano 17 września 2009, 16:39 przez M-powermdc, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sierpnia 2009, 18:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2972
Lokalizacja: wawa
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
nie wiem ,podjedz na kompa i zobacz jakie błędy..
ale wazne ze masz MPOWER :wstyd:

_________________
Obrazek


https://picasaweb.google.com/100024553116878785483/Indochiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: głupota
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: DG
heeh


Ostatnio edytowano 17 września 2009, 16:38 przez M-powermdc, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: po podpięciu kompa okazało sie że
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 14:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
M-powermdc napisał(a):
po podpieciu kompa do auta okazało sie że
2745 Misfire detection,cylinder 2
2744 Misfire detection,cylinder 4
2714 Oxygen sensor heater after cat
2724 Oxygen sensor after cat,bank


jakiej firmy masz instalację jaki reduktor, jakie wtryskiwacze?

pierwsze dwa błedy brak zapłonu iskry na wskazanych cylindrach
a dwa następne wg mnie zbyt uboga mieszanka wali mi takie same błedy jak przejade sie na sporcie i na 6000 rpm na obrotomierzu

łatwo sprawdzić ta teorie podpiąc się pod kompa gazu i jezeli tam będziesz maił komunikaty wtryskiwcze cały czas otwarte i ze nie może juz skorygowac mieszanki to jest to, sprawdzić równiez mozna spadki ciśnienia na reduktorze przy max obciążeniu

warto równiez tutaj zapytać http://lpg-forum.pl/

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: wszystko rozwiazane
PostNapisane: 20 sierpnia 2009, 12:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 65
Lokalizacja: DG
wszystko rozwiazane dzeki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL