BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Cujnik wałka rozrządu. Który numer brać pod uwagę?
PostNapisane: 11 lipca 2009, 18:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Szukam czujnika wałka rozrządu (strona wydechowa). Mam numery z mojego i nie wiem do końca które są ważne.
Napiszę wszystko co tam jest:
>PA6-GF30<
28.05.2001 FS 15
SWF 602.137/2
BMW 1 438 082 F

Auto E39 520i 2,2l 170KM
Silnik M54

Ewentualnie jakie typy jeszcze będą pasowaly???

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 lipca 2009, 17:20 przez TGacus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 19:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: GorzĂłw wlkp
BMW 1 438 082 F
to bedzie ten nr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 20:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Wpisz tam swój VIN i zobacz w dziale silnik - glowica cylindrow tam jest ten czujnik i nr

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 21:59 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Czyli wg tego:
http://www.realoem.com/bmw/select.do
wychodzi na to że są dwa rodzaje tak?
Dzieki, kliknąłem wam "pomógł"

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 22:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Tak jeden jest z kablem a drugi bez i ten jest wydechowy, wiec jesli masz tego padnietego to juz wiesz jaki nr czesci.
A tak przy okazji jakie masz objawy awarii tego czujnika?Wystepuje takie rzerzenie przy dodawaniu obrotow?

Zerknij tutaj :
http://www.allegro.pl/item672374480_czu ... 8_bmw.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2009, 23:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Nie chodzi mi o ten z kablem, chodzi mi o ten pod numerem 5, są dwa pod numerem 5:
12141438082 i 12147518628
Przy tym pierwszym jest do 04 2004

Poprostu czasem czuję że ma troszkę mniej mocy, nie przerywa(nie kicha), poprostu przez sekundę słabiej ciągnie i potem dobrze, większość pasażerów tego nie czuje. Na kompie wyszedł ten czujnik, raz na jakiś czas daje mylne sygnały. Nie spieszę się bardzo z wymianą, nie mam pewności, najchętniej bym się z kimś zamienił i sprawdził czy to własnie to jest przyczyną :) .

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 19:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
TGacus napisał(a):
Nie chodzi mi o ten z kablem, chodzi mi o ten pod numerem 5, są dwa pod numerem 5:
12141438082 i 12147518628
Przy tym pierwszym jest do 04 2004

Poprostu czasem czuję że ma troszkę mniej mocy, nie przerywa(nie kicha), poprostu przez sekundę słabiej ciągnie i potem dobrze, większość pasażerów tego nie czuje. Na kompie wyszedł ten czujnik, raz na jakiś czas daje mylne sygnały. Nie spieszę się bardzo z wymianą, nie mam pewności, najchętniej bym się z kimś zamienił i sprawdził czy to własnie to jest przyczyną :) .

Kupowałem w zeszłym tygodniu, miał nr z końcówką 628. Jak chcesz to mam sprawny czujnik firmy Vemo, kupiłem ori bo myślałem że ten kiepsko działa, a samochód jeździ identycznie. Chyba gdzieś indziej powinienem szukać przyczyny :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 21:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
fixxxer1 napisał(a):
Jak chcesz to mam sprawny czujnik firmy Vemo, kupiłem ori bo myślałem że ten kiepsko działa


No właśnie, niby komp wskazuje na to ale nie ma tej pewności 100%-owej :) , najchętniej bym się z kimś zamienił i sprawdził. Widziałem na allegro zamienniki ale wiele złych opini o nich czytałem "między innymi twoją też :hyhy: " w czyimś wątku. A ile za niego chcesz i czy możemy najpierw go wsadzić i sprawdzic??? Ja jestem jeszcze w tym tygodniu w W-wie.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 23:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
TGacus napisał(a):
Nie chodzi mi o ten z kablem, chodzi mi o ten pod numerem 5, są dwa pod numerem 5:
12141438082 i 12147518628
Przy tym pierwszym jest do 04 2004

Poprostu czasem czuję że ma troszkę mniej mocy, nie przerywa(nie kicha), poprostu przez sekundę słabiej ciągnie i potem dobrze, większość pasażerów tego nie czuje. Na kompie wyszedł ten czujnik, raz na jakiś czas daje mylne sygnały. Nie spieszę się bardzo z wymianą, nie mam pewności, najchętniej bym się z kimś zamienił i sprawdził czy to własnie to jest przyczyną :) .


Niektóre części z biegiem lat są modyfikowane. Tak jest z tym czujnikiem. 12141438082 nie jest już produkowany. Zastąpił go zmodyfikowany czujnik, który ma nowy numer, 12147518628 . Czyli pasuje jeden i drugi, ale BMW już nie sprzedaje części o numerze 12141438082, tylko nowszą wersję pod nowym numerem. Tak jest to objaśnione w BMW ETK:

" wymienialny przez nr kat.następn.wiersza "

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 06:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1008
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: E39 525i
Kod silnika: M54B25
TGacus napisał(a):
fixxxer1 napisał(a):
Jak chcesz to mam sprawny czujnik firmy Vemo, kupiłem ori bo myślałem że ten kiepsko działa


No właśnie, niby komp wskazuje na to ale nie ma tej pewności 100%-owej :) , najchętniej bym się z kimś zamienił i sprawdził. Widziałem na allegro zamienniki ale wiele złych opini o nich czytałem "między innymi twoją też :hyhy: " w czyimś wątku. A ile za niego chcesz i czy możemy najpierw go wsadzić i sprawdzic??? Ja jestem jeszcze w tym tygodniu w W-wie.

Psioczyłem na niego, bo tak mi się wydawało że kiepsko działa. Kupiłem nowy ori i różnic nie widzę :kwasny:
Ja jestem codziennie w Wawie, możemy się spiknąć i go sprawdzisz.
stones1 napisał(a):
Niektóre części z biegiem lat są modyfikowane. Tak jest z tym czujnikiem. 12141438082 nie jest już produkowany. Zastąpił go zmodyfikowany czujnik, który ma nowy numer, 12147518628 . Czyli pasuje jeden i drugi, ale BMW już nie sprzedaje części o numerze 12141438082, tylko nowszą wersję pod nowym numerem. Tak jest to objaśnione w BMW ETK:

" wymienialny przez nr kat.następn.wiersza "

Dokładnie, nowy czujnik różni się nawet budową zewnętrzną, miejmy nadzieję, że nie będzie padał tak szybko jak poprzednik ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2009, 18:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Mój jest z 2001r. więc osiem lat wytrzymał, chyba mało skoro reszta działa :)

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 16:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2555
Lokalizacja: Warszawa (Wola)
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: M52
czy te czujniki Vemo są gorsze od oryginałów?? jeżeli tak to pod jakim względem, mają przekłamania jakieś?

_________________
Obrazek
Zobacz moją e46 344i V8 Project
Moje e30, magnes na laski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 07:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Czujnik ABS-u Vemo zakladalem i poltora roku jest OK :) czy maja przeklamania to watpie, raczej beda mialy krotsza zywotnosc ;)

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2009, 21:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Kupiłem od fixxxer1-a ten Vemo i auto śmiga jak dawniej, mimo że to dopiero 1,5 m-ca to i tak już wiem że się opłaciło. Sam urlop to ok. 1500km z pełnym obciążeniem i nie trzeba go było prosić przy wyprzedzaniu :ok: .

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL