BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 17:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] Poranny rozruch...problem
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 09:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Mam maly problem...otoz z rana (ale nie zawsze, nie ma reguly) mam problem z odpaleniem, znaczy sie auto odpala ale przez 1-2 wydaje mi sie ze nie pracuje na wszystkie cylindry :/ pozniej sie uspokaja i jest ok...zjawisko to nie wystepuje nigdy jak juz auto zostalo raz odpalone, czyli po 8 godzinach w pracy, ide do auta odpalam i jest ok. Takie problemy zauwazylem z rana, ale jak pisalem nie zawsze...co sprawdzic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 14:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Swiece byly wymieniane...mam wsadzone 4 elektrodowe BOSCHA...myslicie, ze cewki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2009, 18:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Zacznij komputera.
Potem: separator oleju (sprawdz czy z wydechu puszcza jakies chmurki przy odpalaniu), cewki razem z fajkami, sondy L i na samym koncu wtryski.

Co do komputera, nie chodzi mi o bledy tylko tzw. LiveData. Trzeba sprawdzic czy wszystkie czujniki pokazuja prawidlowe wartosci, czy napiecia na sondach lambda sa podobne i czy grzalki na nich dobrze grzeja.
Niestety takie problemy ciezko zdiagnozowac, mozna przekopac caly samochod, a okaze sie jakis bzdet.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 99 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL