BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 lipca 2025, 19:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Silniczke krokowy
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: Łapy
Moje BMW: E46 316i
Kod silnika: M43
Witam mój problem to obroty na biegu jałowym mianowicie :
Odpalam auto zimne to jest około 1000 stopniowo maleje do powiedzmy 750
I czasami cos mu odwala i skacze do 500 i znowy 750 i znowu 500 obrotow az cale auto drzy
kilkakrotnie nawet obroty wzrosly na cieplym silniku do 1050-1100 i nie spadały dopiero jak lekko wcisnalem gaz i obroty sie podniosly po puszczeniu gazu spadaja do tych normalnych obrotow 750 pamietam ze wczesniej jadac obroty na jałowym byly okolo 1000 a jak juz auto kompletnie zatrzymalem spadaly nizej czyscilem krokowca ( moze zle jak ktos czyscil i moglby dokladnie powiedziec co i jak bede wdzieczny) filterek oleju separator oleju chyba drozny wyciagalem go sprawdzalem jak odpinam przeplywke na odpalonym silniku odbroty spadaja wiec chyba dobrze szlak mnie trafia.
Moge kupic krokowca za 100 zl ale koles pisze ze to od e 36 ja mam e 46 a wyglada identycznie i nie wiem co mam sprawdzic czy te numery na nim musza sie zgadzac.
Z gory dziekuje z odpowiedzi podpowiedzi sugestie pozdrawiam!


Ostatnio edytowano 26 sierpnia 2009, 20:22 przez rovanibmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 300
Lokalizacja: Wrocław/Opole
Moje BMW: e39/e36
Kod silnika: M62B44/M42B18
Ekspertem nie jestem ale z tego co wiem przyczyna takich zjawisk moze byc tez to ze silnik lapie gdzies lewe powietrze. U mnie bylo tak gdy guma przeplywomierza byla w dosc kiepskim stanie czyt. sparciala. Tak wiec proponuje tez to sprawdzic...tylko tyle moge podpowiedziec

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL