BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 23:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Gdzie podział się olej??
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: GÂłogĂłw
E46-320D 136km
Olej to: Castrol Magnatec Diesel 10W-40
Po przejechaniu 3000km poziom oleju z MAX spadł do połowy.
Auto nie kopci w ogóle ani przy zapalaniu ani podczas jazdy. Pod autem nic nie zostaje (żadnych plam).
Płyn chłodzący na stałym poziomie auto jeździ normalnie tyle, że ten olej znika
ktoś ma jakieś pomysły??


Ostatnio edytowano 30 sierpnia 2009, 20:21 przez oley, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:30 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Olej nie wyparował tylko został przepalony przez silnik. Innej opcji niema.
Druga sprawa to jak stwierdziłeś że auto nie kopci, bo w lusterku nie widzisz tumanu/kłębu dymu??
W przypadku kiedy widzisz dym w lusterkach to po 3 tyś km nie miałbyś deka oleju w silniku. ;)
Wymieniałeś filtr odmy??

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: GÂłogĂłw
To, że nie kopci widziałem jak jechałem innym autem za swoim.
Odme mam dopiero do wymiany czekam na nią.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Zajżyj do rur od turbo do intercolera i samego intercolera :D tam tez masz troszkeoleju napewno :P

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:36 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
tam tez masz troszkeoleju napewno


....i z pewnością silnik się nie zatrze :D

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
robertbmw napisał(a):
....i z pewnością silnik się nie zatrze :D


Hmmm robertbmw, czy cos nie tak napisalem twoim zdaniem, ze mi tak z lekka nutka dekadencji napisales? ;)

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Dalej twierdzę że olej został przepalony, i dzieje się to dopiero przy wysokich obrotach.
Wymień odmę, a jak to nie pomoże to dopiero podnoś alarm ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:56 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
kamillo_19 napisał(a):
robertbmw napisał(a):
....i z pewnością silnik się nie zatrze :D


Hmmm robertbmw, czy cos nie tak napisalem twoim zdaniem, ze mi tak z lekka nutka dekadencji napisales? ;)


Już byś chciał zaraz coś nucić :D

Miałem na uwadze to, że silnik gdy zasysa olej przez dolot, to smarowany ma układ tłokowy ;)

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Ostatnio edytowano 30 sierpnia 2009, 20:57 przez robertbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 20:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: GÂłogĂłw
hej chłopaki a co to znaczy dla mnie. Moje pytanie troszkę schodzi na boczny tor :kwasny:
rozumiem, że oleju w dolocie turbiny i w rurce od interculera nie może być. Rozkręcałem to ostatnio i troszkę oleju było ale malutko praktycznie tylko ślad oleju po jednej i drugiej stronie

Co mam sprawdzić w pierwszej kolejności ?? chce wiedzieć mniej więcej co może mnie czekać bo wiem, że jak pojadę do mechanika to powie mi, że silnik do remontu a i turbina też i będę mógł zostawić auto jako rozliczenie :wstyd:

A no w pierwszej kolejności wymienię odmę ale czy to może mieć jakiś wpływ ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 21:01 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
oley

Dostosuj się w pierwszej kolejności do słusznej rady Toudi-ego.


Później będziemy gdybać w razie czego ;)

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: GÂłogĂłw
dzięki wielkie więc zacznę od Odmy jeżeli nie pomoże odkopię ten temat ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL