BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 20:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E 46] Problem z kontrolką zużycia klocków hamulcowych.
PostNapisane: 1 września 2009, 07:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam jakieś pół roku temu zapaliła mi się kontrolka od klocków- mówiłem sobie że to pewnie że klocki się lekko starły, ostatnio byłem u mechanika: klocki tylne dobre a z przodu wymieniliśmy na nowe. I dalej się pali ja już tego nie rozumiem co to może być?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 08:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Czujnik zuzycia klockow powinien byc wymieniony razem z klockami poniewarz demontaz starego bez uszkodzenia jest raczej nie mozliwy.koszt takiego czujnika w granicah 50zl.Jezeli nie chcesz gokupowac a wkurza cie kontrolka, najproscie jest dostac sie do czujnika odizolowac kablei je połączyc i nie powinno sie juz palic.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 08:21 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Czujnik zuzycia klockow powinien byc wymieniony razem z klockami poniewarz demontaz starego bez uszkodzenia jest raczej nie mozliwy.koszt takiego czujnika w granicah 50zl.Jezeli nie chcesz gokupowac a wkurza cie kontrolka, najproscie jest dostac sie do czujnika odizolowac kablei je połączyc i nie powinno sie juz palic.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 08:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Jeśli dałeś nowy czujnik to musisz odłączyć czujnik na włączonym zapłonie, później wyłączyć zapłon i podpiąć od nowa czujnik, też miałem tak jak ty założyłem nowe klocki i czujnik a kontrolka i tak się paliła , pokombinowałem na różne sposoby tak jak opisałem czy jakoś podobnie i zgasła .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 08:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Jeśli dałeś nowy czujnik to musisz odłączyć czujnik na włączonym zapłonie, później wyłączyć zapłon i podpiąć od nowa czujnik, też miałem tak jak ty założyłem nowe klocki i czujnik a kontrolka i tak się paliła , pokombinowałem na różne sposoby tak jak opisałem czy jakoś podobnie i zgasła .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 17:47 
Włącz zapłon do momentu kontrolnego, i poczekaj do 40 sekund. Jeżeli wymieniłeś czujnik na nowy, komputer sprawdzając podzespoły, sam wyłączy kontrolkę.
Wczoraj to robiłem, i po wymianie kolcków i czujnika też zastanawiałem się dlaczego kontrolka nadal się pojawia. Potem kumpel mnie oświecił...40 sekund i po wszystkim. Do teraz nie pojawia się.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 17:56 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 589
Lokalizacja: Południe
Moje BMW: przeróżnie
powiedzcie mi przy ktorym kole jest ta kontrolka, bo u mnie sie raz swieci raz nie... szczegolnie po myjni lubi sie zapalic :)
Musze przy nim pogrzebac, tylko gdzie go szukac.

_________________
Garaż pełen wynalazków...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 19:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Kune, Przód lewa strona tył prawa.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 września 2009, 19:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
ja miałem ten sam problem. myślałem że klocki są z tyłu do wymiany,ale po ściągnięciu koła okazało się że kabelek jest przetarty. Troszkę izolacji,spięci próbówką z gnieździe diagnostycznym i po problemie :hyhy:

_________________
Mężczyzna ma wał,a nie jakieś przeguby. Z poważaniem Bruce Wszechmogący ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL