BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 16:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Mam wielki problem z elektryka
PostNapisane: 10 marca 2007, 23:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Czesc
Jakies 4 miesiace temu kupilem moje baby BMW 525i 2002.I pewnie nie uwierzycie ale zmienialem juz w niej drugi akumulator.Niewytrzymalem i pojechalem do mechanika on stwierdzil ze to alternator i go zmienil(koszt zmiany $750).Obecnie w moim samochodzie mam radar ktory pokazuje mi volty i przy kazdym przekrecaniu kluczyka volty spadaja mi z 12.6 do 11.00(podczas jazdy mam okolo 13.8 volta).Problem jest taki ze podczas jazdy samochod zgasl mi sam dwa razy i od razu wlaczal sie.Gdy go w koncy zgasilem akumulator wyladowal sie doszczetnie i niechcial mi juz odpalic.Nie wydaje mi sie zeby to byl problem alternatora ale moze jakiegos regulatora pradu???Jesli macie ktos schemat elektryki do mojego cara prosze o kontakt.
Dziekuje


Ostatnio edytowano 11 marca 2007, 00:01 przez PysiekChicago, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 00:00 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
PysiekChicago, regulator jest razem ze szczotkami przy alternatorze , tylko jak będziesz kupował to musisz znać firmę alternatora . W Polsce koszt części i usługi 200 zł .

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Ostatnio edytowano 11 marca 2007, 00:04 przez biały, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 00:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
dokładnie jak pisze Biały, do wymiany regulator napięcia

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 00:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Czyli oni tego regulatora nie zmienili przy wymianie alternatora???Jesli nie to musze jechac do tego mechanika.Oni twierdxa ze alternator dali prosto od dealera BMW.
CZy ktos moglby mi wyslac jakis schemat gdzie go moge dokladnie znalezc??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 08:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Obrazek o coś takiego CI chodziło ? regulator to numer 5
tutaj jest link do strony skąd obrazek pochodzi

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 11:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
PysiekChicago napisał(a):
Czyli oni tego regulatora nie zmienili przy wymianie alternatora???


regulator kupuje sie oddzielnie , także pewnie wymienili Ci alternator na nowy a wstawili stary ( zepsuty ) regulator i dlatego jest nadal źle :(

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 18:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 128
Lokalizacja: Raciborz-Chicago
Dzieki chlopaki.Zafaliscie ze ten schemat jest po angielsku to niebede mial problemow z mechanikiem.Dobra ta strona Ukasz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL