BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 18:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Auto nie jedzie od 2,5tys.obr
PostNapisane: 28 lipca 2009, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Witam.Ostatnio auto zaczęło się buntować :zly: Najpierw nawalił mi termostat,później pływak w zbiorniku.Teraz mam inny problem.Jechałem dzisiaj do domu ( trasa 50 km) wszystko było ok.Około 1km przed domem auto zaczęło mulić.Nie chce wchodzić na obroty.Do 2,5 tys idzie słabo a od 2,5 tys nie chce jechać a nawet zwalnia.Jakby coś go trzymało.Sprawdziłem filtr paliwa i wygląda na czysty.Dodam,że jak obroty dojdą do 2,5 tys trzymając gaz w podłodze ekonomizer wskazuje około 7l i auto nie przyspiesza.320D 136 km.Pomóżcie! :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 17:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
przepływomierz ?? ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Odpiąłem na chwilę przepływomierz i auto zbierało się lepiej ( oczywiście nie tak jak powinno,ale lepiej niż przy podpiętym przepływomierzu).Kiedy podpiąłem go z powrotem auto zaczęło normalnie jeździć :niepewny: .Czy przepływka się już kończy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: pomorskie
Przepływomierz dogorywa.

:11:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 20:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
sprawdz weze gomowe czy nie pospadaly albo nie sa dziurawe ja tak przynajmniej mialem uklad dolorowy agr

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 20:54 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 706
Lokalizacja: KRAKOW/FFM
Garaż: było e46 320d <>

jest e92 335 <>
kopcil strasznie i maks pobroty to dolkadnie 2,5 :)u mnie weza przegryzlo jakies kurestwo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 19:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
U mnie nic nie kopci.Dzisiaj zauważyłem ,że dzieje się tak dopiero po całkowitym nagrzaniu auta.Wystarczy zgasić je na 2-3min i jest ok,ale za jakiś czas problem powraca :zly: Dosłownie jakby od 2,5tys coś go trzymało i nie przyspiesza.Coś jakby paliwa brakowało.Czy może to być brudny filtr paliwa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 19:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: ciechanow
moze pompa ma przerwy w dostawie?oby nie!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lipca 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
A gdyby to miała być pompa to nie powinien kopcić?Kopcenia nie ma wcale.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 08:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3CS G80
Pozostaje Ci jedynie podłączyć pod INPE i sprawdzić.
W ASO za podłączenie pod INPE biorą 320zł, interfejs do INPY kupisz taniej od nerwusa tutaj na forum, chyba, ze masz kogos znajomego kto ma.

Problemów może być kilka:
Pompka paliwa (nie kopci, tak jak przypuszczasz)
Filtr paliwa
Przepływomierz
i pewnie coś jeszcze...

Jak sie zapali kontrolka DME to obstawiam na pompke :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 16:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
wymieniłem dzisiaj filtr paliwa i dalej to samo.Zauważyłem,że wystarczy zgasić silnik na dosłownie parę sekund i auto jeździ normalnie przez jakiś czas.Jak wygląda ta kontrolka DME?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 121
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3CS G80
Pomarańczowa kontrolka na zegarach po lewej stronie.
Z takimi jakby drucikami albo sprezynką. Zerknij w instrukcje.

Pompka paliwa musi dawac cisnienie 4bary.

Ogolnie jak auto słabnie to może byc milion powodów.
Zapchany katalizator,
Lambda,
Przepływka itd.

Bez komputera sie nie obejdzie. Uwierz mi, przechodzilem przez to :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2009, 17:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Czytałem trochę o tych elektrozaworach turbiny i egr.Podobno czasami się brudzą i nieraz czyszczenie pomaga.Chciałem się za to zabrać,ale niestety nie mogę znaleźć tego od sterowania turbiną.Gdzie on dokładnie się znajduje?Tego od egr znalazłem ,ale jeszcze nie czyściłem.Pewien fachura od bmw powiedział,że może przyczyną być odma.Co wy na to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sierpnia 2009, 15:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Byłem dzisiaj na diagnostyce i komputer nie wykazał żadnych błędów oprócz uszkodzonego czujnika paliwa w baku,ale nie działa mi wskaźnik paliwa więc to na pewno od tego.Mam pytanie czy zapchana odma powodowałaby takie objawy?Sprawdzałem ją i filtr ma około 11mm grubości a nowy podobno 5mm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2009, 16:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: ³ódzkie
Mam podobny problem
auto jak jest zimne normalnie wchodzi na obroty ale jak się nagrzeje powoli dochodzi do ok. 300 tyś i dalej nie idzie tak jakby komputer ograniczał dopływ paliwa.
waltanick Możesz napisać co się dalej działo????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 11:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: Przasnysz
Witam
Miałem podobny problem z moim 520d.
Po pierwsze auto słabo przyśpieszało - wyczyszczenie elektrozaworków turbiny i erg jak również erg pomogło.
Po drugie auto osiągało 140 km/h i koniec jakby odcięcie - wymiana wszystkich wężyków od sterowania turbiny i erg nie pomogło. Komputer nie pokazywał żadnych błędów.
Dopiero wymiana czujnika ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym pomogło. Cena czujnika to 280 zł w intercarsie oczywiście podróbka:). Wymiana zajmuje 10 minut. Trzeba tylko odpiąć jedną wtyczkę i odkręcić jedną śróbkę kluczem 10.
Sprawdź u siebie może pomoże


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: ³ódzkie
Dzieki w poniedziałek jadę do mechanika powiem o czyszczeniu EGR i czujniku- naprawdę dzięki bo mam kłopot a jakoś mało pomocy ze strony forumowiczów z podobnymi przecież klopotami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 15:52 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
miałem podobny problem wszystcy oczywiście obstawiali przepływke a okazał się walnięty "czujnik doładowania turbiny" jak to ładnie nazwali w Fusie :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Byłem dzisiaj w serwisie boscha.Podpięli auto do kompa i testowali.Wyszło że przepływomierz jest niesprawny.Nie założyli nowego dzisiaj ponieważ nie mieli na miejscu.Gość wykasował tylko błąd związany z przepływomierzem i auto odżyło :D Zapłaciłem za diagnostykę 200zł.U mnie jednak przyczyną był przepływomierz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2009, 21:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Konin
Moje BMW: E46 320D
Kod silnika: M47
Mialem bardzo podobny problem i tkwil on w przepalonej rurke z kolektora ssacego do zaworu egr. Jest ona charmonijkowata i pod wplywem ciepla zmienia pewnie swoje ksztaly. Wiec jak sie auto nagrzalo to sie rozszerzala i puszczala lewe powietrze do ukaldu. Wymienilem i wszystko jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL