BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 czerwca 2025, 18:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z klimą.
PostNapisane: 17 września 2009, 17:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 145
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
Problem polega na tym, że nie załącza się panel klimy (INPA nie widzi w ogóle IHKA) a dmuchawy pracują na wysokich obrotach nawet przy wyciągniętym kluczyku - powietrze leci tylko na nogi.
Odłączałem panel, bo wymieniałem radio i chciałem mieć dobre dojście do przewodów i po ponownym podłączeniu panel daje zero życia. Jak wyciągnę bezpieczniki 9 i 20 to dmuchawy przestają szaleć za to z nagrzewnicy leje się żar na nogi (wyciągnięcie bezpiecznika 22 nic nie daje, a 23 w ogóle nie mam :zdziwko: ). Jak dla mnie do wymiany panel i jeż ale może się mylę albo jest coś jeszcze do sprawdzenia zanim wydam trochę kasy?
Panowie pomocy!

_________________
_____________________________________
Beginner BMW Destroyer


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 19:53 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
Sprawdził bym jeża.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 21:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 42
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
kamillo_19 napisał(a):
Sprawdził bym jeża.


99 % jeż :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: Olkusz
W jezyku zapwne poszly wszystkie nisko oporowe druty lub luty na nich.

_________________
BÂądÂź modny - myÂśl samodzielnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 06:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 145
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
A czy jest możliwe, że po wymianie jeża odżyje panel??

_________________
_____________________________________
Beginner BMW Destroyer


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 08:34 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 866
Lokalizacja: Okolice Wąbrzeźna
Moje BMW: [e46] 320d
Kod silnika: m47
sp.ndoc napisał(a):
A czy jest możliwe, że po wymianie jeża odżyje panel??


Raczej tak.

_________________
Ona nie jedzie ona w miejscu stoi ale już wiem co ją boli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL