BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 czerwca 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Pali się kontolka akumulatora
PostNapisane: 12 września 2009, 23:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
Po uruchomieniu samochodu pali się kontrolka akumulatora gaśnie dopiero po jakimś czasie, albo na wyższych obrotach.
Alternator czy akumulator?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2009, 23:42 
Kumpel miał podobny problem - wyszło, że alternator. Osobiście również stawiałbym na alternator. Nieraz padł mi słaby akumulator i jakoś nigdy nie miałem takich problemów...

Ps: O ile się nie mylę, odblokowując testy w komputerze możesz sprawdzić napięcie generowane przez alternator ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 06:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
dzięki za odpowiedz, sprawdzę może jeszcze pasek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: albo
PostNapisane: 13 września 2009, 07:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Albo odblokuj test albo po prostu zmierz miernikiem, powinien dawać od 13,4 do 14,2

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: albo
PostNapisane: 13 września 2009, 08:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
tigwelder napisał(a):
Albo odblokuj test albo po prostu zmierz miernikiem, powinien dawać od 13,4 do 14,2
stawiam na alternator szczotki sie skończyły i tyle wymiana i bedzie dobrze :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 09:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
szczotki można samemu wymienić czy lepiej dać do naprawy elektrykowi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 10:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Pewnie że można samemu.Szczotki znajdują się pod nr 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22 jak się nie mylę to jeden element z regulatorem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 15:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
wielkie dzięki jutro wycągnę alternator, właśnie dzisiaj mi prawie całkowicie padł akumulator świeci się już prawie cały czas. chyba alternator całkiem padł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 15:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Fikus00 napisał(a):
wielkie dzięki jutro wycągnę alternator, właśnie dzisiaj mi prawie całkowicie padł akumulator świeci się już prawie cały czas. chyba alternator całkiem padł
nie alternator tylko szczotki z regulatorem wymiana i gites koszt jakieś 40 zł :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 15:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
proponujesz jakąś konkretną firmę (bosh albo inny)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 15:35 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Fikus00 napisał(a):
proponujesz jakąś konkretną firmę (bosh albo inny)
tak powiem jak ci jest auto potrzebne a w sklepie jest cos innego niż bosch to bierz a jak nie ma w sklepie i trzeba poczekac az przyjdzie to czekac :] :] :hyhy:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 15:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
wielkie dzięki za odpowiedz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 15:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Fikus00 napisał(a):
wielkie dzięki za odpowiedz
fajnie że by było jak by tylko były takie problemy pozdrawiam NO PROBLEM :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 17:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
w sumie to masz rację.
oby tylko takie awarie
mam jeszcze pytanko jak odłącze akumulator nic się nie stanie (komputer, alarm?)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 18:08 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Fikus00 napisał(a):
w sumie to masz rację.
oby tylko takie awarie
mam jeszcze pytanko jak odłącze akumulator nic się nie stanie (komputer, alarm?)

nie nic się nie stanie :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 18:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Oczywiście pierwszy (-) potem (+). Ale wystarczy minus i już.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2009, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
wyjąłem szczotki.
Na ośi w miejscu gdzie chodzą szczotki jedna bieżnia bliżej końca ośki jest równa ale ta głębiej położona ma rowek to ma tak być czy jedna szczotka wrobiła ten rowek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 10:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: lubuskie
mam pytanko czy jak założę alternator o takich samych parametrach ale wyjście jest na trzy piny a w tyczkę mam na dwa to będzie jakaś różnica ładuje normalnie bo założyłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Bez przesady
PostNapisane: 15 września 2009, 11:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
Tak, szczotka wyrobiła tą bieżnie.
Nic nie kombinuj tylko kup nowe bieżnie, szczotki i łożyska i masz kompletnie zregenerowany alternator.
Całość wymieniałem u siebie sam, bez problemów dostaniesz wszystkie części w dobrym sklepie motoryzacyjnym.

A tak masz znowu jakiś używany i cholera wie kiedy tan się rozsypie.

Ale wybór należy do ciebie

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2009, 18:10 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Pamietaj ze po rozebraniu i złozeniu alternatora nalezy go pobudzić i wtedy najlepeij podjedz do elektryka :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL