BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2025, 19:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] E39 520i sedan, czy był tylko jeden rodzaj spręzyn na
PostNapisane: 6 października 2009, 19:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
witam, posiadam e39 520i sedan z 98r
od jakiegoś miesiaca mocno zaczyna się mi przechylać, jak dzisiaj mierzyłem to prawa strona jest niżej od lewej o ponad trzy centymetry, przez co gorzej się prowadzi, czemu?
Pomyślałem o zmianie spręzyn, chciałbym utwardzić zawieszenie ale NIE OBNIŻYĆ!
sportowe sa twardsze i progresywne co by mi odpowiadało ale znalazłem tylko obniżające,
a ori piszą że się nadaje od 520i po 530d czy naprawde w serii były te same sprężyny? przeciez ten diesel jest owiele cięzszy , oraz czy w turing były inne,
Bo myślałem wsadzić przód z diesla a tył z turing i by było sztywniej i wysoko, więc czy producent pchał te same sprężyny czy jednak były różne w zależności od silnika


Ostatnio edytowano 6 października 2009, 22:31 przez Jasomit, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 19:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Ja na twoim miejscu szukał bym czegoś z m-technika. Mam seryjnie obniżone e36 (niedużo), jest sztywno ale nie na beton :) I pod PRAWIE wszystkie krawężniki podjeżdżam. Taka opcja wydaje mi się najlepsza.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 19:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
też bym myślał nad M-TECH czy coś ale po pierwsze budżet do 600zł po drugie wysoko!,
Zero obniżania bo i na tej serii juz zdrowo zarwałem na progu zwalniajacym a nie mam zamiaru omijać każdej studzienki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 20:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
skalar997 napisał(a):
po drugie wysoko!,


Kurcze dziwne, wszyscy na tym forum krzyczą: "na glebę", "za wysoko", "koza". A tu takie kwiatki :)
A może masz już zjechane sprężyny i amory i samochód obsiadł?

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 20:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
gdyby nie były spreżyny zajechane to bym nie myślał wymieniać, a chce zmienić na zwykłe bo mieszkam gdzie mieszkam i jak obnize ( wiem że ładniej i chciałbym tego) to tylko zarwe podłoge na każdej dziurze , więc pytam tylko czy we wszystkich wersjach silnikowych w ori były jednakowe sprężyny i czy od kombi założy się do sedan
NIC WIECEJ!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 21:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 49
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
Może normalne kup, takie jak do twojego mają być, mi się wydaje że jak bedą nowe to i tak bedzie sztywniej niż masz teraz i wysoko!

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
TGacus napisał(a):
Może normalne kup, takie jak do twojego mają być, mi się wydaje że jak bedą nowe to i tak bedzie sztywniej niż masz teraz i wysoko!


to po pierwsze

a po drugie sprawdź stan amortyzatorów

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL