Kune napisał(a):
wiele osob tez narzeka na zimmermanna ze sie gna i bija!
dokladnie, duzo sie czyta wlasnie o tym, ze zimmermany mimo swojej wysokiej ceny rowniez sa reklamowane, w intercarsie panowie opowiadali, ze znaja przypadek, iz swiezo po zalozeniu mialy juz bicie .... wiec sobie darowalem wydanie kasy i mozliwosci wywalenia ich w bloto ... bo skoro sie placi wysoka sume za cos, to powinno to byc dopracowane - jak widac w niektorych przypadkach nie jest ... wiec jak juz wyzej pisalem kupilem zestaw BREMBO + FERRODO .... tutaj nawet jakby cos bylo nie tak, to by nie bolalo tak bardzo, bo zestaw kosztuje sporo mniej ....
a odnosnie tarcz MIKODA znam ludzi, ktorzy sa zadowoleni, i wcale to nie sa kierowcy lanosow czy kia .... wrecz przeciwnie - BMW .... chwala sobie i mowia, ze nastepne tez beda z tej firmy .... wiec zdania sa podzielone ....
glowny problem tkwi w sposobie samego uzywania hamulca .... wiele osob nie umie uzywac go w sposob prawidlowy - wszedzie gdzie mozliwe to wciskanie hamulca, lub nawet jazda w korku z lekko wcisnietym hamulcem .... a przeciez mozna wczesniej pusic gaz, pozowli wytracic predkosc, uzywac biegow do hamowania no i przede wszystkim nauczyc sie przewidywac .... nie ma sie co dziwic, ze tarcze, ktore sa swiezo zalozone i od razu dostana po "4 literach" beda pracowaly prawidlowo, trzeba dac im troche czasu, uzywac z glowa i starac sie unikac gwaltownego hamowania ....
no ale to wszystko kazdy sam sobie powinien przemyslec ... w koncu jak kogos stac na nastepne nowki i nie ma co robic z kasa to moze zmieniac tarcz co wiosne i jesien ....