Po chwili zastanowienia jeśli nie chcesz latać do mechanika ewentualnie sam rozkręcać dołu to możesz spróbować odkręcić czujnik poziomu oleju (otwór po nim powinien być wystarczająco duży), (jeśli od czasu ukręcenia śruby nie ruszałeś samochodu to prawdopodobnie pozostałość śruby leży koło otworu spustowego chyba że podczas pękania odstrzeliła kawałek dalej).
Otwór po czujniku oleju jest chyba w najniżej położonym miejscu miski olejowej, więc teoretycznie są 3 miejsca gdzie może leżeć śruba a) koło otworu spustowego b) koło smoka c) na smoku od pompy olejowej, po wykręceniu czujnika poziomu oleju powinieneś mieć pozostałości śruby gdzieś w pobliżu, jeśli będzie dostatecznie blisko to może uda ci się ją wyciągnąć palcami jeśli nie to możesz użyć dość silnego magnesu przykładając go do miski olejowej i poruszając po jej powieszczni w pewnym momencie powinienes usłyszeć że śruba porusza się wraz z magnesem, wtedy doprowadzasz ją jak najbiżej otworu po czujniku i wyciącniesz ją bez problemu

chyba że w śrubie (ułamanej) masz już magnes wtedy mogła się przylepić do smoka pompy oleju (miejmy nadzieje że tak nie jest

)
!!! Pamiętaj że gdy uda ci sięwyciągnąć tą śrubę to przyłóż ją do pozostałego ci łba śruby i zobacz czy nie brakuje jakichś odłamków jeśli tak to staraj się pobawić jeszcze magnesem żeby je wyciągnąć. jeśli śruba z łbem będą idealnie pasować na całym obwodzie to się ciesz bo jedyne koszty jakie poniesiesz to uszczelka pod czujnik, nowa śruba (może być z magnesem w środku) i trochę czasu.
Teraz to już napewno coś namieszałem

ale mam nadzieję że da się to jakoś przeczytać

Przepraszam za ten dziwny sposób ale poprostu taki mi przyszedł do głowy
Pozdrawiam i mam nadzieję że się uda
