BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2025, 22:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z ASC
PostNapisane: 28 września 2009, 20:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Kielce/Irl
Moje BMW: E60 525i 2004
Kod silnika: M54
Wiatam wszystkich,wiem ze ten temat byl juz nie raz
poruszany,ale prosze o wyrozumialosc.
Swieca sie kontrolki ABS i ASC,wiec pojechałem na komputer,ale koles nie mogl sie polaczyc ze sterownikiem,wiec powiedzial ze prawdopodobnie jest on do wymiany,pojechalem do domu rozkrecilem owe pudelko i skrecilem spowrotem,no i teraz nie dziala mi predkosciomierz,wskaznik spalania,a zanim to uczynilem wszystkie wskazniki normalnie pracowaly,i sam juz nie wiem czy to teraz czujnik tylnego kola czy ten sterownik,wiec zanim pojade spowrotem pod komp,moze ktos z forumowiczow podpowie,czy teraz juz i jedno i drugie do wymiany?


Ostatnio edytowano 28 września 2009, 21:07 przez kamil78, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, 21:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
A łożysko ktoregoś koła nie bylo ostatnio wymieniane? Zdarza sie w e39 ze czujniki ABS zle odczytuja pierscien z tańszych lozysk i dlatego nawala elektronika. Ogolnie stawiam na czujnik, lozysko lub jakies kable czujnikow. A tego mechanika mozna latwo sprawdzic jadac teraz do innego i jak sie połączy to tamten jest...

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 11:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Miałem a własciwie jeszcze mam to samo. Prawdopodobnie sterownik do regeneracji (250 zł) jesli w ogole uda sie to zrobic. Przy tych objawach (brak komunikacji) moze sie okazac ze trzeba kupic nowy sterownik.
Swoja drogą te czeste i upierdliwe problemy z pompami i sterownikami abs to wg mnie plama dla BMW i Boscha. Aha - taki nowy sprzet kosztuje ok 3500 zł i podobno ciagle jest robiony z błedem tzn za jakis czas padnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 11:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Miałem a własciwie jeszcze mam to samo. Prawdopodobnie sterownik do regeneracji (250 zł) jesli w ogole uda sie to zrobic. Przy tych objawach (brak komunikacji) moze sie okazac ze trzeba kupic nowy sterownik.
Swoja drogą te czeste i upierdliwe problemy z pompami i sterownikami abs to wg mnie plama dla BMW i Boscha. Aha - taki nowy sprzet kosztuje ok 3500 zł i podobno ciagle jest robiony z błedem tzn za jakis czas padnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2009, 20:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: TG
A z jakiego roku ta BMKa? Mam podobną i też miałem podobne problemy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 07:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 52
Posty: 52
Lokalizacja: uk
Moje BMW: e39 520
Kod silnika: M52B20
mialem ten sam problem.wymienilem dwa tylne czujniki i zaczal dzialac predkosciomierz,spalanie i wycieraczki odzyskaly predkosc.niestety nie cieszylem sie zbyt dlugo.po odpaleniu silnika abs i asc gasnie ale podczas hamowania pod koniec pompa strasznie zgrzyta.po oklolo 20 minutach jazdy po miescie zapalaja sie znow kontrolki.angielski mechanik stwierdzil ze to cos z przednimi czujnikami.ma ktos jakis pomysl?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 12:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: podkarpackie
witam ja takze mam problem z abs asc prędkościomierz mi nie działa no i nie zlicza kilometrow :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 12:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: podkarpackie
witam ja takze mam problem z abs asc prędkościomierz mi nie działa no i nie zlicza kilometrow :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 12:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Padł czujnik na którymś z kół.

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... ht=#597663
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

Może tu znajdziesz rozwiązanie swojego problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 października 2009, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Kielce/Irl
Moje BMW: E60 525i 2004
Kod silnika: M54
marians napisał(a):
A z jakiego roku ta BMKa? Mam podobną i też miałem podobne problemy...
Rok 2000.wrzesień


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 07:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
Obstawiam sterownik na 100%. Prędkość i wszystko co z nia związane bierze się z tylnego lewego koła. W twoim przypadku wszystko działało dopuki nie rozebrałeś sterownika, tzn ABS i ASC się świeciły ale prędkościomierz działał, znakiem tego według mnie dorobiłeś prawdopodobnie już uszkodzony sterownik na amen. W środku są bardzo delikatne druciki. Są jak włoski i nie są lutowane tylko zgrzewane, to dodatkowy kłopot przy naprawie. Są ludzie, którzy z tym dają sobie już radę i regenerują uszkodzone sterowniki. W przypadku wymiany na drugi z innego auta zmuszony będziesz przeprowadzić adaptacje do swojego, bo w przeciwnym razie nie ruszy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2009, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Kielce/Irl
Moje BMW: E60 525i 2004
Kod silnika: M54
Danek24 napisał(a):
Obstawiam sterownik na 100%. Prędkość i wszystko co z nia związane bierze się z tylnego lewego koła. W twoim przypadku wszystko działało dopuki nie rozebrałeś sterownika, tzn ABS i ASC się świeciły ale prędkościomierz działał, znakiem tego według mnie dorobiłeś prawdopodobnie już uszkodzony sterownik na amen. W środku są bardzo delikatne druciki. Są jak włoski i nie są lutowane tylko zgrzewane, to dodatkowy kłopot przy naprawie. Są ludzie, którzy z tym dają sobie już radę i regenerują uszkodzone sterowniki. W przypadku wymiany na drugi z innego auta zmuszony będziesz przeprowadzić adaptacje do swojego, bo w przeciwnym razie nie ruszy.


bede jechal na dniach na diagnoze tym razem juz profesjonalnie ma byc to zrobione,a co do tego sterownika to dziwne rzeczy sie dzieja, dzis np.wrocil predkosciomierz i spalanie rowniez,a ABS i ASC nadal swieca:))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 07:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
bede jechal na dniach na diagnoze tym razem juz profesjonalnie ma byc to zrobione,a co do tego sterownika to dziwne rzeczy sie dzieja, dzis np.wrocil predkosciomierz i spalanie rowniez,a ABS i ASC nadal swieca:))[/quote]

Wszystkie znaki na niebie niestety wskazują na sterownik. Poszukaj ludzi którzy regenerują sterowniki bo nowy to faktycznie kosmiczne koszty. Myślę że po naprawie powinno wszystko wrócić do normy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 października 2009, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Kielce/Irl
Moje BMW: E60 525i 2004
Kod silnika: M54
Wiec jestem po kolejnej diagnozie i kolejne pieniadze wydane na marne jak narazie:) nadal nie wiadomo co jest przyczyna tegoz błedu,diagnostyk zaproponowal mi sprawdzenie wszystkich kabli,przewodow itd,, ze moze jest gdzies przerwa itp,,a ze jest to Irlandia kosztowało by to jakies 500e,tak wiec postanowilem jechac jutro do serwisu BMW gdzie juz pomogli mi z innym problemem


W serwisie po diagnozie powiedziano mi ze najprawdopodobniej sterownik ABS ,oraz modul Airbag bo tez swiecil,modul juz zamowilem a sterownika szukac bede w Pl,tutaj kosztuje jedynie 1100e:)

Wymienilem sterownik ABS, i po problemie:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL