pawelkitka napisał(a):
Witam forumowiczow,moje autko to 520 e39 benzyna ,gaz. Przepraszam bo pewnie temat ten byl juz tak walkowany jak ciasto na bulki.Ale moj problem polega na tym ze nie moge zidentyfikowac miejsca ubytku plynu chlodzacego.Posprawdzalem weze, na ile moglem to obejrzalem glowice i nic nie widze,olej w silniku czysty,i auto nie kopci,czyli uszczelka ok,czy to mozliwe aby tylko w czasie jazdy wyciekalo i szybko schlo??Ubytek jest rzedu 2-3 setki na 1200km.Z gory dzieki za info.
mi ubywało więcej 0,5-0.7 1000 km, w moim watku zobaczysz ile czasu śledziłem szkodnika aż w końcu przyszło do zdjęcia głowicy, próba szczelności wynik negatywny trafiona na 1 i 5 cylindrze, poczytaj o głowicach M50/M52
COUPE napisał(a):
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59616
Poczytaj... Mozę to nie e39 ale tu chłopaki maja identyczne problemy...
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Tych tematów już jest multum, wystarczy sie dobrze zakręcić

kolego na szczęście/nieszczeście mieli prolem, szczęście jest w końcu ok, nieszczęście poszło ponad 2000 PLN
