BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Ubytki plynu chlodzacego z ukladu?
PostNapisane: 10 października 2009, 16:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Witam forumowiczow,moje autko to 520 e39 benzyna ,gaz. Przepraszam bo pewnie temat ten byl juz tak walkowany jak ciasto na bulki.Ale moj problem polega na tym ze nie moge zidentyfikowac miejsca ubytku plynu chlodzacego.Posprawdzalem weze, na ile moglem to obejrzalem glowice i nic nie widze,olej w silniku czysty,i auto nie kopci,czyli uszczelka ok,czy to mozliwe aby tylko w czasie jazdy wyciekalo i szybko schlo??Ubytek jest rzedu 2-3 setki na 1200km.Z gory dzieki za info.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 16:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59616
Poczytaj... Mozę to nie e39 ale tu chłopaki maja identyczne problemy... :]
Tych tematów już jest multum, wystarczy sie dobrze zakręcić ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 18:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Zgodze sie z opiniami przedmowcow z watka podeslanego przez kolege. Tyle tylko ze ja tym autem zrobilem ponad 40tys km,trasa glownie Polska-Holandia ,gdzie przez Niemcy momentami jak kazdy wie jedzie sie ile fabryka dala i na szczescie nic sie nie dzieje i przy peknietej glowicy mozliwa byla by taka jazda gdzie silnik naprawde dostaje po pupie. Dzieki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 października 2009, 20:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
pawelkitka napisał(a):
Witam forumowiczow,moje autko to 520 e39 benzyna ,gaz. Przepraszam bo pewnie temat ten byl juz tak walkowany jak ciasto na bulki.Ale moj problem polega na tym ze nie moge zidentyfikowac miejsca ubytku plynu chlodzacego.Posprawdzalem weze, na ile moglem to obejrzalem glowice i nic nie widze,olej w silniku czysty,i auto nie kopci,czyli uszczelka ok,czy to mozliwe aby tylko w czasie jazdy wyciekalo i szybko schlo??Ubytek jest rzedu 2-3 setki na 1200km.Z gory dzieki za info.


mi ubywało więcej 0,5-0.7 1000 km, w moim watku zobaczysz ile czasu śledziłem szkodnika aż w końcu przyszło do zdjęcia głowicy, próba szczelności wynik negatywny trafiona na 1 i 5 cylindrze, poczytaj o głowicach M50/M52


COUPE napisał(a):
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=59616
Poczytaj... Mozę to nie e39 ale tu chłopaki maja identyczne problemy... :]
Tych tematów już jest multum, wystarczy sie dobrze zakręcić ;)


kolego na szczęście/nieszczeście mieli prolem, szczęście jest w końcu ok, nieszczęście poszło ponad 2000 PLN :rozpacz:

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 10:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Witam raz jeszcze,przepraszam jesli zatrowam forum,ale popatrzylem w wyszukiwarce i konkretnie nie utrafilem tego co mnie dreczy,czyli tego co opisalem w watku tytulowym,oraz czy mozliwe jest zrobienie 40tys km z uszkodzona glowica,gdzie auto pracuje na dystansach Polska -Holandia,z predkoscia srednia 160km/h.Zgory dzieki i sorki raz jeszcze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 21:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 204
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e39
Pomoze ktos ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL