BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Pali sie kontrolka akumulatora
PostNapisane: 15 października 2009, 18:53 
BMW 530dA
Mam prawie rozladowany akumulator. dzisiaj zapalila sie kontrolka akumulatora.
Czy jak wymienie akumulator to problem zniknie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
Problem nie zniknie, awarii prawdopodobnie uległ alternator więc kupno co tydzień nowego aku nie ma sensu :D Ojciec ostatnio miał identyczną przygodę w e46 2.0d i z trasy musieli go sciagac :] zrób alternator i wszystko będzie si ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Szczotki w alternatorze pewnie do wymiany :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 19:37 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak jak piszą Koledzy trzeba wymienić regulator napięcia ze szczotkami
to jest komplet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 21:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Podłączę się do pytania: czy na testach zegarów napięcie rzędu 13,5V-13,8V nie jest zbyt niskie? 530dA '00
ryszard55 napisał(a):
tak jak piszą Koledzy trzeba wymienić regulator napięcia ze szczotkami
to jest komplet

przy okazji - jaka orientacyjnie cena tego?

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 października 2009, 21:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 18
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
mroova81,
Nie lepiej sprawdzić miernikiem na klemach?Powinno być bodajże 14,6V

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL