BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 11:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Nivo
PostNapisane: 23 października 2009, 06:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Witam! wczoraj wozilem w moim kombiaku drzwi waga moze 20 kilo, wszystko bylo spoko z zwwieszeniem ale zostawilem je na jakis czas, pozniej jak odpalilem auto zapalila mi sie kontrolka od zawieszenia i auto zaczelo sie podnosic i opuszczac i tak w kolko 1 strona lezala a 2 byla ok, podjechalem przyciac drzwi i jak wrocilem do auta lezaly obie strony, po odpaleniu niec sie nie zmienilo nawet nic sie nie pompowalo myslalem ze już calkiem wszystko umarlo ale po paru godzinach podszedlem doa auta odpalilem je (a moze tylko przekrecilem stacyjke - z nerwow juz nie pamietam :P ) usluszalem pompujaca sprezarke i syczenie przy kolach ale auto sie nie podnisi ani o milimetr :( czy trzeba wymienic poduchy czy moze cos innego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 06:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 492
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E34 Touring
Kod silnika: M50B20
Sprawdź skąd dochodzi syczenie.Troche niebezpieczne będzie, ale trzeba wturlać się troszkę pod auto, niech ktoś odpali, a Ty nasłuchuj skąd ucieka powietrze..
Oby to był przewód, bo jeśli poduchy padły to szykuj portfel.. :szok: :zakrecony:

_________________
Fun for ride...only with BMW :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 07:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
gugus89, generalnie juz jestem nastawiony na wyciagniecie portela z kiermany :P ale jka tam sie wczolgac jak tak lezy auto ze ledwo reke wlozysz :P a jak siadly poduchy to tez slycahc takie syczenie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 51
Posty: 5951
Lokalizacja: S1 FAST
Moje BMW: 123d 850 F10
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0
look4s napisał(a):
gugus89, generalnie juz jestem nastawiony na wyciagniecie portela z kiermany :P ale jka tam sie wczolgac jak tak lezy auto ze ledwo reke wlozysz :P a jak siadly poduchy to tez slycahc takie syczenie?

pewnie tez swieci ci sie kontrolka poziomowania na desce?
tia, pewnie masz dziurke przez ktora schodzi powietrze zamiast dopompowac i podniesc,
koszt w serwisie ok 500zl, uzywane kupisz za ok 300, robota 50-100zl
pewnie na dodatek swieci ci sie kontrolka poziomowania na desce?

_________________
///M jak miłość ///M - najsilniejsza literka na świecie:) co jest lepszego od eMki? dwie eMki i V12
Sprzedam BMW 850i "91, 123d '08, info na http://www.fast-cars.pl


Ostatnio edytowano 23 października 2009, 07:58 przez Darek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 09:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
DarPiet, tak swieci sie ale dopiero po chwili po tym jak przestanie pompowac

a tak wogole to 2 naraz by poszly? troche to bez sensu

a wie ktos jak to wymienic?

cena w salonie 732 zl :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2009, 13:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 492
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E34 Touring
Kod silnika: M50B20
Dlatego pisałem żeby sprawdzić przewody.. Jak nie da się wejsc pod auto, to na kanał. Może być gdzieś uszkodzony przewód od kompresora, bądź sam kompresor ma nieszczelność..
Dwa na raz by nie padły..teoretycznie :P

_________________
Fun for ride...only with BMW :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 09:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
zaraz jade na kanal moze cos sie wyjasni :) a mam pytanko czy ktos to wymianial i czy jest sporo roboty? gdzie na innym forum wyczytalem ze odkreca sie 1 srube od dolu i z gory 3, a mechanik mi powiedzial ze roboty jest na caly dzien bo trza pol tylu rozebrac cos czuje ze chce mnie zrobic w konia :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 09:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: Slupsk/Schaijk Holandia
Moje BMW: e61 530dA
Kod silnika: M57N
Witam.Nie daj sie naciagnac na koszty przy wymianie,roboty jest na ok.godz,jesli nie jestes wprawiony.Nie potrzeba tez kanalu podnosisz na lewarku odkrecasz dolna srube nr 13 bodajze,a u gory sa tylko trzy zawleczki i Uwaga waz ktory ma plastikowa zawleczke,ja u siebie ta zawlczke polamalem,dlatego musisz uwazac przy sciaganiu,nalezy ja delikatnie zacisnac szczypcami i powinno zejsc.Mi padla jedna poducha a obie strony siedzialy na glebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
gk tds, a jak przekreciles zaplon (jak auto lezalo) to wlaczal ci sie kompresor? i slyszales sycznie przy kolach?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 10:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: Slupsk/Schaijk Holandia
Moje BMW: e61 530dA
Kod silnika: M57N
U mnie kompresor zalaczal sie przy otwarciu drzwi z pilota i bylo slychac syczenie nie musialem nawet zalaczac zaplonu.Poczekaj az zakonczy pompowac zanim zaczniesz cos rozbierac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 16:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
no i mam rozerwana lewa poduche :( teraz mam dylemat czy kupic 2 nowe czy tylko 1 uzywke :) a jak zaczne to rozbierac to odlaczyc akumulator zeby mi podczas rozbierania nie zaczelo pompowac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 09:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: Slupsk/Schaijk Holandia
Moje BMW: e61 530dA
Kod silnika: M57N
Zaleca sie odlaczenie aku,ja nie odlaczalem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 10:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
ja wymienialem sam nie trzeba odlaczac jak masz pojecie to zajmnie ci to30 minut bardzo prosta wymiana nadole sruba na klucz 13 a u gury zawleczki i po robocie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 12:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
panowie ale doradzcie mi czy mam kupic obie nowe czy moze 1 uzywke?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 13:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
ja wymienilem jedna chcialem kupic uzywana ale zrezygnowalem i kupilem nowa i nie zaluje pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 14:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Lokalizacja: Polkowice
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
w sumie troche jeszcze posmigam moja bunia wiec wymieniam na nowe, pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 21:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Pozwole sie podpiąć pod temat, a moze ktos podpowie.
Auto podczas parkowania (np po nocy) siada na lewym tyle. Po otwarciu pilotem odrazu zaczyna pompowac i blyskawicznie sie poziomuje do prawidlowej pozycji. Staralem sie uslyszec jakies syczenie, ale nic nie slychac. Co to może byc?
Dziekuje za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 22:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
bec moze jest gdzies delikatny wyciek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL