BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 lipca 2025, 20:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] kilka pytań za 100pkt
PostNapisane: 24 października 2009, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: NML
Mam pytanie! Kupiłem niedawno e39 528 automat, poprzedni właściciel wymieniał silnik i nie doprowadził auta do właściwego stanu tzn. Nie działa mi w aucie (nie świecą kontrolki) ASC, poduszki i tempomatu(ABS działa). Na jednym z tematów forum znalazłem informacje że trzeba podłączyć auto pod kompa i zaadoptować modół od ASC.Z kolei tempomat prawdopodobnie nie działą, ponieważ mi go brakuje. Gdzie znajduje się modół tempomatu?
No i jeszcze dwie kwestie:
-Mam przy nadkolu kierowcy wtyczkę do której wchodzą dwa przewody brązowy i fioletowy czy ktoś wie do czego jest ta wtyczka? ponieważ brakuje mi dalszej części, a nie wiem co nią jest?

-Co robi czujnik znajdujący się pod kolektorami ssącymio dchodzą od niego 2 rurki od jednej z nich odchodzi rurka w góre z zaworkiem, czy wie ktoś jakie jest jego zadanie i gdzie idą rurki od niego, dodam że też mi go brakowało (ale auto chodziło czójnik już jest, musze jeszcze rurki popodłączać a nie wiem gdzie). Proszę o pomoc, chciałbym auto doprowadzić do porządku, a nie bardzo wiem jak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kilka pytań za 100pkt
PostNapisane: 24 października 2009, 20:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
kiba napisał(a):
Mam pytanie! Kupiłem niedawno e39 528 automat, poprzedni właściciel wymieniał silnik i nie doprowadził auta do właściwego stanu tzn. Nie działa mi w aucie (nie świecą kontrolki) ASC, poduszki i tempomatu(ABS działa). Na jednym z tematów forum znalazłem informacje że trzeba podłączyć auto pod kompa i zaadoptować modół od ASC.Z kolei tempomat prawdopodobnie nie działą, ponieważ mi go brakuje. Gdzie znajduje się modół tempomatu?
No i jeszcze dwie kwestie:
-Mam przy nadkolu kierowcy wtyczkę do której wchodzą dwa przewody brązowy i fioletowy czy ktoś wie do czego jest ta wtyczka? ponieważ brakuje mi dalszej części, a nie wiem co nią jest?

-Co robi czujnik znajdujący się pod kolektorami ssącymio dchodzą od niego 2 rurki od jednej z nich odchodzi rurka w góre z zaworkiem, czy wie ktoś jakie jest jego zadanie i gdzie idą rurki od niego, dodam że też mi go brakowało (ale auto chodziło czójnik już jest, musze jeszcze rurki popodłączać a nie wiem gdzie). Proszę o pomoc, chciałbym auto doprowadzić do porządku, a nie bardzo wiem jak.


jeżeli kontrolki nie świecą to sprawdź czy są żarówki, może poprzedni własciciel celowo je usunął

tutaj http://bmwfans.info/parts/catalog/ wpisz nr vin, powinno pomóc w pewnej części

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2009, 23:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 617
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW: Twoje?
Kod silnika: 25 6S1
Cytuj:
-Mam przy nadkolu kierowcy wtyczkę do której wchodzą dwa przewody brązowy i fioletowy czy ktoś wie do czego jest ta wtyczka? ponieważ brakuje mi dalszej części, a nie wiem co nią jest?

czujnik zużycia klocków.

_________________
Obrazek
Banda Złego :)
---===Zobacz Moje E36===---


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 11:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: NML
upbeat napisał(a):
Cytuj:
-Mam przy nadkolu kierowcy wtyczkę do której wchodzą dwa przewody brązowy i fioletowy czy ktoś wie do czego jest ta wtyczka? ponieważ brakuje mi dalszej części, a nie wiem co nią jest?

czujnik zużycia klocków.


Ta wtyczka jest pod maską nie przy kole źle opisałem:)Macie inne pomysły?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 12:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: NML
http://translate.google.pl/translate?hl ... r_valve%2F


Prawdopodobnie częśc nr1 jest tym czego szukam tylko nie wiem do końca gdzie podłączyć rurki, może mógłby mi ktoś przesłać fotkę, będe bardzo wdzięczny.

A co do żarówek to nie udało mi się rozebrać licznika, też tak pomyślałem może ktoś ma inny pomysł?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 13:48 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
Licznik da sie bez kłopotów rozebrać, jedyne co jest największym wyzwaniem to zdemontowanie wskazówek (bardzo ciężko schodzą). Jeśli w liczniku nic nie zostało usunięte to możliwe że sterownik ABS jest powodem. W jego elektronice też można celowo odłączyć kontrolkę i nie będzie sie świeciła. Dziwne jest to że ABS działa poprawnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 18:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: NML
Danek24 napisał(a):
Licznik da sie bez kłopotów rozebrać, jedyne co jest największym wyzwaniem to zdemontowanie wskazówek (bardzo ciężko schodzą). Jeśli w liczniku nic nie zostało usunięte to możliwe że sterownik ABS jest powodem. W jego elektronice też można celowo odłączyć kontrolkę i nie będzie sie świeciła. Dziwne jest to że ABS działa poprawnie.

Kontrolka od ABSu świeci tylko też w dziwny sposób,bo tylko podczas zapalania(kręcenia rozrusznikiem)a powinna chyba wcześniej się świecic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: NML
Danek24 napisał(a):
Licznik da sie bez kłopotów rozebrać, jedyne co jest największym wyzwaniem to zdemontowanie wskazówek (bardzo ciężko schodzą). Jeśli w liczniku nic nie zostało usunięte to możliwe że sterownik ABS jest powodem. W jego elektronice też można celowo odłączyć kontrolkę i nie będzie sie świeciła. Dziwne jest to że ABS działa poprawnie.

Kontrolka od ABSu świeci tylko też w dziwny sposób,bo tylko podczas zapalania(kręcenia rozrusznikiem)a powinna chyba wcześniej się świecic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2009, 23:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 143
Lokalizacja: ZambrĂłw
Podczas kręcenia rozrusznikiem to może zapalać się w wyniku dużego spadku zasilania w instalacji. Może aku masz już nie ciekawe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2009, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: NML
Z aku nie miałem jeszcze żadnego problemu, kręci bez problemu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL