BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 08:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Rezystor dmuchawy (jez) pytanie
PostNapisane: 31 października 2009, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
Mam pytanko.
Juz trzeci raz musze poprawiac przy tym rezystorze. Zrobie i jakis czas dziala i dmuchawa bez problemu smiga a nieraz odpale auto i juz nie dziala. Odkrece polke pasazera i tam podociskam troche i znow zaczyna dmuchac. Czy to znaczy ze musze wymienic rezystor bo bedzie tak caly czas, czy wystarczy ze go wykrece calkowicie wyjme i styki tam i kable wyczyszcze i bedzie ok?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 09:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 378
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E46 318D Chip 180KM
Kod silnika: M47
I jak mozecie powiedzcie jaki klucz TORX potrzebuej aby tam wykrecic go? Jakiej wielkosci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 22:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 100
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW: E46/E87/E90
Kod silnika: M47N
Kolego musisz go wyjać i najlepiej wsadzić drugi na sprawdzenie jesli dadzą Ci w sklepie na sprawdzenie nowy to spróbuj (mi nie chcieli dac) myslę że czasem pomaga przeczyszczenie tego ale skoro juz tak sie dzieje tzn że sie kończy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2009, 15:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

MatiasE46 napisał(a):
skoro juz tak sie dzieje tzn że sie kończy..


Niekoniecznie!

Z opisu usterki wynika że układ raz działa raz nie.

Proponuję rozebranie modułu i dokładne oględziny połączeń lutowanych.
"Zimne luty" mogą dawać taki objaw.

Miłej zabawy lutownicą i powodzenia w usunięciu usterki.
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL