mroova81 napisał(a):
sylwek528 napisał(a):
Podlacz jakis voltomierz do przewodow od silniczka. Jak Wlaczysz przycisk na jedna pozycje powinno pokazywac wartosc powyzej 12v na plusie,jak na druga to na minusie bo przelacznik powinien zmieniac polaryzacje. Jesli nie ma jednego ze wskazan to wina lezy w przelaczniku.
Nie ma tak prosto niestety. Wszystkim steruje moduł szyberdachu. Żeby wykluczyć awarie inne niż przełącznik, można spróbować otworzyć/zamknąć szyber kluczykiem lub inpą. Podejżewam jednak, że dalej będzie klops

Ja obstawiam ,ze to jest wada przelacznika lub owego modulu od sterowania. Wedlug mnie proste do zlokalizowania. Woltomierz w reke i sprawdzamy gdzie zanika napiecie.
Jak jest na silniczku wskazanie dodatnie w jednej pozycji przelacznika a ujemne w drugiej wina lezy w silniczku,
Jak nie ma ktoregos to szukamy dalej,
Jak jest poprawne napiecie na obu pozycjach za przelacznikiem a nie ma na silniczku to wszystko wskazuje na modul sterujacy,
A jak nie ma poprawnego napiecia zaraz za przelacznikiem na ktorejkolwiek pozycji to wina lezy w przelaczniku.
Na poczatku sprawdzilbym tak jak napisalem bo chyba nie widze innej awarii.