BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 czerwca 2025, 11:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] pompa paliwa 320d 99r
PostNapisane: 21 listopada 2009, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: wodzisÂław
WITAM mam pytanko czy siłą rzeczy możliwe jest że moje autko wchodzi w tryb awaryjny po przez pompę paliwa , miałem kiedyś problem z pompą wtryskową ,wymieniłem uszczelnienie i jest sprawna , zamieniałem już wszystko została jeszcze pompa paliwa ... przy dużych obrotach wszystko jest ok ale jak zwolnię obroty silnika poniżej 2 tyś automatycznie autko wchodzi w tryb awaryjny po dłuszym prze gazowaniu jakiś czas znowu jest ok , albo wystarczy przekręcić kluczyk w stacyjce , może ona za małe ciśnienie wytwarza , autko zachowuje się tak jak by zamało paliwa dostawało , CZY JEST TO MOŻLIWE ---
---- czy komp pokazał by błąd pompy paliwowej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] pompa paliwa 320d 99r
PostNapisane: 22 listopada 2009, 00:25 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

Pompa promieniowa VP-44 była wkładana do opli, vw,bmw,audi i fordów i pewnie jeszcze do innych marek w dieslach.
Problematyka awaryjności tego "kibla" męczy wszystkie fora na całym świecie.
Wpisz vp 44 w Google i zacznij czytać.
Często spotykanym problemem jest świrowanie jeśli chodzi o "początek tłoczenia" / "dynamiczny kąt wyprzedzenia wtrysku"

Ta usterka między innymi wymusza tryb awaryjny.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL