witam ponownie..
Panowie mechanicy zmieniali mi ostatnio przewód paliwowy miedzy trojnikiem a pompą ..smierdziało strasznie ropą i miałem wilgotny silnik pompe i podłoge..(waliło jak zropowozu) przyczyną faktycznie był chyba sparciały orginalny przewód gumowo-plastikowy..
podczas wymiany zdejmowali kolektor ssący który wiem ze kiedys był juz zmieniany..podczas demontazu okazało się że przewód jest ucienty od takiego podcisnieniowego silniczka który steruje takimi'łopatkami' gardzielami w kolektorze podcisnieniowo..ucienty przewód pasował akurat (po przecieciu do zaslepionego przewodu) w górnej częsci tegoż ze kolektora, zlikwidowalismy zaslepienie podłączylismy owy silniczek z przewodem na górnej częsci kolektora ale dziwi mnie ze druga część przewodu jest zaślepiona wie ktoś może gdzie ów zaslepiony przewód powinien iść?? ma ktoś moze schemat przewodów ciśnieniowych?? przepatrzylismy ze od turbo i edgru;) niby wszystkie namiejscu, a moze mam załozony kolektor od nietego motoru załąnczam zdjecie ucienty zaślepiony przewód oznaczony czerwoną strzałką[img]
[IMG]http://images48.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/229/4e8d70041e74882amed.jpg[/img][/img] a to drugie [img]
[IMG]http://images47.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/229/6ed06c1e180e54bemed.jpg[/img][/img] prosze o pomoc zerknijcie podmaske i moze sie znajdzie odpowiedz kto co kombinował...czy moze odłączyć tą pompke co steruje tymi lapatkami w kolektorze