BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 czerwca 2025, 22:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 525i Problem z odpaleniem
PostNapisane: 24 listopada 2009, 22:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 78
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: e34 535i z małym +
Kod silnika: m30b35
Witam wszystkich

Oddalem auto do naprawy do "mechanika" na wymiane sprzegla. Podczas uszkodzenia sprzegla pekla chlodnica na plastiku obok zbiorniku wyrownawczego. Mechanik wymienil sprzeglo, zaprezentowal mi, ze dziala, ale pozostala tylko chlodnica. W dniu wczorajszym dostarczylem ja do mechanika, a dzis mechanik mowi mi, ze nie kreci silnik. Probuje mi wpoic, ze bylo tylko 1.5l oleju, ze pierwszy raz spotkal sie zeby pekla chlodnica. Auto to bmw E39 2.5 z 96 roku. Z tego co czytalem podczas uzytkowania i brania pod uwage tego,ze to auto 13 letnie plastik ma prawo stracic swoja zywotnosc. Jak sie zachowac w takiej sytuacji? czy plastik na chlodnicy mial prawo peknac? Wydaje mi sie, ze to fajtlapa, a nie mechanik. :cenzura:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 525i Problem z odpaleniem
PostNapisane: 25 listopada 2009, 10:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Pierwsze primo to w E39 do 99r nie było czegoś takiego jak 525i tylko 523i o pojemności 2494 cm3. :hyhy:
Po drugie sekundo nie mogę zatrybić o co Ci chodzi ;)

Mechanik zatarł silnik, czy co?? Jak stwierdził że jet tylko 1,5 litra oleju?? Taka ilość nawet bagnetu nie zamoczy.
Chłodnica mogła pęknąć ze starości, a szczególnie jak ktoś się do niej za natarczywie dorwał ;)

Jak auto przyjechało na kołach, silnik pracował, a walnięte było sprzęgło i chłodnica, to najpierw niech mechanik znajdzie przyczynę tego że silnik nie odpala, jeżeli to problem jakiegoś czujnika, to musisz pokryć koszta, ale jeżeli zatarł silnik to już jego problem.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL