BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 07:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem ze zresetowaniem OIL SERVICE!
PostNapisane: 9 czerwca 2009, 23:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Liverpool
Witam!
Moja bunia z 1998 e46 328i potrzebuje resetu OIL SERVICE
Tak to powinienem zrobic!!

Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re - i tutaj jest problem bo u mnie nie pojawia sie OIL SERVICE CZY INSPECTION RESET tylko TEST. Jak przytrzymuje dłużej to znowu pojawia sie zegar/przebieg. Jak zaczne przyciskac krótko to moge wybrac numer testu 1,2...do 21 (polecam test 2.0 fajne efekty świetlne na zegarach - bezpieczne!) Jak przekrece klucz i puszcze jak pokazuje TEST poczekam chwilke i zaczne wciskac krótko to pokazuje mi jakies dziwne warosci wyglonda to jak by jakies moze błędy w komputerze czy coś nie wiem. Ale resetu nie ma. Chyba 2 godziny próbowałem w różny sposób i nic!

Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon . "

Czy ma ktoś jakiś pomysł? Dzieki za wszelkie rady!

_________________
Moja bunia!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 20:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 117
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Kali-4p napisał(a):
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

I tu masz blad bo nie wlacza sie wpierw zaplonu;
Najpierw przytrzymac przycisk do kasowania przebiegu potem przekrecic kluczyk w pozycje 1 . najpierw pojawi ci sie napis TEST trzymasz jeszcze chwilke wtedy pojawi ci sie RESET i zwalniasz przycisk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 78
Lokalizacja: małopolska
Moje BMW: e46 330d
Kod silnika: M57N
http://elektronikasamochodowa.com/content/view/84/62/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 22:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
ARTUR320E46 napisał(a):
Kali-4p napisał(a):
Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

I tu masz blad bo nie wlacza sie wpierw zaplonu;
Najpierw przytrzymac przycisk do kasowania przebiegu potem przekrecic kluczyk w pozycje 1 . najpierw pojawi ci sie napis TEST trzymasz jeszcze chwilke wtedy pojawi ci sie RESET i zwalniasz przycisk

ARTUR320E46 zobacz jak napisał a dopiero komentuj


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: re
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 23:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1922
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Moje BMW: E92 335i, Z3 2,8 FL
Kod silnika: N54B30, M52TUB28
Witam, miałem ten sam problem. Kłopot jest z ta kombinacja, ale bezproblemowo sie kasuje "oil service" po podłączeniu specjalnego urzadzenia do sprawdzania błedów, elektroniki i inspekcji w autach.
Ja wymieniam olej w serwisie co prawda nie BMW ale Fiata bo jest najbliżej a (do BMW musiałbym jechać 250 km) wiec tam po wymianie filtrów, płynów i oleju, podłaczają wtyk pod złacze diagnostyczne i co trzeba skasuja, łacznie jak ktos posiada jakieś błedy. Jest to najpewniejsza metoda a przy wymianie oleju w kazdym serwisie nie powinni za to brac żadnej opłaty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2009, 23:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 332
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Garaż: Było.. BMW e46 320d -> było.. e87 118d -> jest.. e60 525d
1. Włącz zapłon
2. Przyłącz lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy prawego amortyzatora
3. Po 5 sekundach wyłącz zapłon
Znalazłem program w którym tak jest to opisane pamietam ze u kolegi w e36 zadziałało
Na pokrętle zabezpieczającym wtyk diagnostyczny masz oznaczenie który z pinów ma 7 numerek próbówkę wkładasz, dotykasz do pinu 7ego a kabelkiem do masy po 5 sekundach wyłączasz zapłon. Włączasz i powinno zniknąć.

_________________
Przez całe ciało przechodzą ciarki
dwie nerki, rozpoznawczy znak wiadomej marki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 16:15 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Liverpool
Witam!!
Dzieki za wszystkie podpowiedzi!
Zrobiłem ten numer z kabelkiem i zresetował się oil service ale teraz mi świeci inspection ale to chyba tez się będzie dało zresetować tylko trzeba dłużej kabelek przytrzymać! Dzieki!
A teraz opowiem wam reszte mojej historii! Ja właśnie bylem w autoryzowanym servisie BMW Williams Liverpool aby zmienić olej. Oczywiście zmienili i tacy mili byli ale o tym ze nie potrafili zresetować oil service nic mi nie mówili! Sam zauważyłem jak wsiadłem do auta! Wróciłem się i mowie jak jest a oni dopiero no ze coś jest nie tak i nie da się tego zrobić za pomocą przycisku na zegarach. Możemy umówić się na jakiś dzień to zostawisz auto a my to sprawdzimy co jest nie tak ale oczywiście będziesz musiał dodatkowo zapłacić!!! Nie dziękuje powiedziałem i już nigdy więcej tam nie pojadę !!
Wielkie dzięki za pomoc!
Pozdro

_________________
Moja bunia!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Liverpool
Witam!!
Dzieki za wszystkie podpowiedzi!
Zrobiłem ten numer z kabelkiem i zresetował się oil service ale teraz mi świeci inspection ale to chyba tez się będzie dało zresetować tylko trzeba dłużej kabelek przytrzymać! Dzieki!
A teraz opowiem wam reszte mojej historii! Ja właśnie bylem w autoryzowanym servisie BMW Williams Liverpool aby zmienić olej. Oczywiście zmienili i tacy mili byli ale o tym ze nie potrafili zresetować oil service nic mi nie mówili! Sam zauważyłem jak wsiadłem do auta! Wróciłem się i mowie jak jest a oni dopiero no ze coś jest nie tak i nie da się tego zrobić za pomocą przycisku na zegarach. Możemy umówić się na jakiś dzień to zostawisz auto a my to sprawdzimy co jest nie tak ale oczywiście będziesz musiał dodatkowo zapłacić!!! Nie dziękuje powiedziałem i już nigdy więcej tam nie pojadę !!
Wielkie dzięki za pomoc!
Pozdro

_________________
Moja bunia!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 17:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 117
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
andrzej520 napisał(a):
ARTUR320E46 zobacz jak napisał a dopiero komentuj


HE HE kazdy sie moze pomylic pomijajac literke Y;
Ale opis dalem dobry!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 18:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 332
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Garaż: Było.. BMW e46 320d -> było.. e87 118d -> jest.. e60 525d
Kali-4p napisał(a):
Witam!!
Dzieki za wszystkie podpowiedzi!
Zrobiłem ten numer z kabelkiem i zresetował się oil service ale teraz mi świeci inspection ale to chyba tez się będzie dało zresetować tylko trzeba dłużej kabelek przytrzymać! Dzieki!
A teraz opowiem wam reszte mojej historii! Ja właśnie bylem w autoryzowanym servisie BMW Williams Liverpool aby zmienić olej. Oczywiście zmienili i tacy mili byli ale o tym ze nie potrafili zresetować oil service nic mi nie mówili! Sam zauważyłem jak wsiadłem do auta! Wróciłem się i mowie jak jest a oni dopiero no ze coś jest nie tak i nie da się tego zrobić za pomocą przycisku na zegarach. Możemy umówić się na jakiś dzień to zostawisz auto a my to sprawdzimy co jest nie tak ale oczywiście będziesz musiał dodatkowo zapłacić!!! Nie dziękuje powiedziałem i już nigdy więcej tam nie pojadę !!
Wielkie dzięki za pomoc!
Pozdro


Zgadza się by zgasić inspekcje trzeba z tego co pamiętam przytrzymac 12 sek odezwij się do mnie na priv podaj maila wyślę Ci ten program wszystko jest opisane i do tego zobrazowane.

_________________
Przez całe ciało przechodzą ciarki
dwie nerki, rozpoznawczy znak wiadomej marki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2009, 18:14 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 332
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Garaż: Było.. BMW e46 320d -> było.. e87 118d -> jest.. e60 525d
Kali-4p napisał(a):
Witam!!
Dzieki za wszystkie podpowiedzi!
Zrobiłem ten numer z kabelkiem i zresetował się oil service ale teraz mi świeci inspection ale to chyba tez się będzie dało zresetować tylko trzeba dłużej kabelek przytrzymać! Dzieki!
A teraz opowiem wam reszte mojej historii! Ja właśnie bylem w autoryzowanym servisie BMW Williams Liverpool aby zmienić olej. Oczywiście zmienili i tacy mili byli ale o tym ze nie potrafili zresetować oil service nic mi nie mówili! Sam zauważyłem jak wsiadłem do auta! Wróciłem się i mowie jak jest a oni dopiero no ze coś jest nie tak i nie da się tego zrobić za pomocą przycisku na zegarach. Możemy umówić się na jakiś dzień to zostawisz auto a my to sprawdzimy co jest nie tak ale oczywiście będziesz musiał dodatkowo zapłacić!!! Nie dziękuje powiedziałem i już nigdy więcej tam nie pojadę !!
Wielkie dzięki za pomoc!
Pozdro


jakiś problem z netem wysyła po kilka razy..:/

_________________
Przez całe ciało przechodzą ciarki
dwie nerki, rozpoznawczy znak wiadomej marki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2009, 17:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Liverpool
Dzieki dzięki! Udało mi się już INSPEKCJE skasować!! :)
Inny problem natomiast zaczyna się pojawiać! Od chwili wymiany oleju o czym wcześniej pisałem, czujniki parkowania raz działają raz nie. Wcześniej tak nie było! Nie wiem kiedy mogę im ufać! Łatwo się do nich przyzwyczaić i teraz muszę się kontrolować!
pozdro

_________________
Moja bunia!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2009, 13:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N
Mam problem z kontrolką inspection - posiadam e46 z 2003 roku, więc wg tej instrukcji http://elektronikasamochodowa.com/content/view/84/62/ robię to przyciskiem "A", a nie pinem 7 na złączu diagnostycznym, skasowałem oil service, ale następnie wyskoczyło inspection 30000 i nie mogę tego skasować, ponieważ jak przytrzymuję przycisk i wyskakuje inspection ale bez opcji reset / re. Robiłem dokładnie wg instrukcji z ww linku. Macie jakieś rozwiązania ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 30 listopada 2009, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 66
Lokalizacja: Monachium/ Legionowo
Kali-4p napisał(a):
Dzieki dzięki! Udało mi się już INSPEKCJE skasować!! :)
Inny problem natomiast zaczyna się pojawiać! Od chwili wymiany oleju o czym wcześniej pisałem, czujniki parkowania raz działają raz nie. Wcześniej tak nie było! Nie wiem kiedy mogę im ufać! Łatwo się do nich przyzwyczaić i teraz muszę się kontrolować!
pozdro


Hej.A nie dzieje Ci sie tak z parktronikiem podczas deszczowaych dni lub rano?Czesto wystarczy przetrzec palcem czujniki w tylnym zderzaku bo jest na nich woda i wszystko bedzie dzialalo poprawnie:)

_________________
TDI engines are for senior citizens


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 30 listopada 2009, 13:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 466
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Moje BMW: E60 535d
Garaż: E46 320d (2001)
E46 330d (2004)
Kali-4p napisał(a):
Dzieki dzięki! Udało mi się już INSPEKCJE skasować!! :)
Inny problem natomiast zaczyna się pojawiać! Od chwili wymiany oleju o czym wcześniej pisałem, czujniki parkowania raz działają raz nie. Wcześniej tak nie było! Nie wiem kiedy mogę im ufać! Łatwo się do nich przyzwyczaić i teraz muszę się kontrolować!
pozdro


Masz pewnie jakieś przebicia na kablach przy ktoryms z czujnikow. Ja mialem podobnie, nie zaizolowalem wpore i stracilem jeden czujnik :/ Kosztowalo mnie to 17funia (tyle udalo mi sie wylicytowac na e-bayu).
Sciagaj tylni zderzak i sprawdz kable przy kostach do czujnikow. Poizoluj i moze bedzie gitara.
Pozdro

_________________
Sprzedana :( http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=68366

Kupiona :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142663


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL