BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 23:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] Słaby jak zimny 320D
PostNapisane: 5 grudnia 2009, 21:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: ZKO
Moje BMW: E46 320D
Zauważyłem,że auto zanim osiągnie optymalna temperaturę jest słabe.Nie cisnę mu jak jest zimne,ale czuć,że jest słabe.Nie czuć w ogóle turbo.Jak już jest ciepły to jest ok ( no powiedzmy lepiej).Zauważyłem,że ma zaniki mocy też na ciepłym.Punktem odniesienia jest dla mnie 2 bieg.Nieraz ciągnie dobrze od 1900 obr, a nie raz tak jakby turbina słabo pompowała.Co obstawiacie?Filtry wszystkie wymienione,przepływka nowa bosch,odma wymieniona,elektrozawory turbo i egr przeczyszczone, ale myślę,że chyba jeden z nich na pewno jest zepsuty bo niedawno zamieniłem je miejscami i przy 1900 obr czuć było te 136km ale około 2500 obr było szarpanie i zaniki mocy.Zamieniłem je z powrotem i jest to co napisałem wyżej. :/Dodam,że dzisiaj jeździłem Mondeo 2.0 tdci 130km kolegi i powiem,że zbiera się o niebo lepiej niż BMW a ford na dodatek kombi. :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Słaby jak zimny 320D
PostNapisane: 5 grudnia 2009, 22:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 895
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW: E39 Touring lift
Kod silnika: M57 D30
W kolejności:
- wymień zaworek sterowania zmienną geometria turbiny na nowy ( sam już sobie na to pytanie odpowiedziałeś. Wymień i... )
- sprawdź szczelność układu podciśnienia
Użyj szukaj

_________________
Moje E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 85&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL