BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2025, 23:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: e39 535i spadek mocy, duże spalanie
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 12:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E39 535iA
Kod silnika: M62
:zalamany: WItam
mam problem z autem BMW 535iA 245KM 2000r M PAKIET
kupiłem auto i po jakimś czasie zapalił sie check po podłaczeniu do kompa wyświetlaja sie 2 błędy błąd nr 26 ADAPTACJA MIESZANKI RZĘDU I PRZY OGRANICZENIU REGULATORA oraz błąd nr 27 ADAPTACJA MIESZANKI RZĘDU II PRZY OGRANICZENIU REGULATORA i raz zapalił sie błąd nr 18 SONDA LAMBDA RZĄD II CZUJNIK 1,po wykasowaniu błedów obroty podnoszą się do 700 a normalnie spadają mu do 500, ale po przejechaniu ok 30km znowu zapala sie chceck, podłaczałem chyba z 8 razy, wymieniłem juz świece, dekiel kolektora ssącego, czujnik temperatury z termostatem, nikt niewie co jest czasami same podnoszą sie obroty do 700 i spadają do 500, problem jest taki, że po wymianie dekla kolektora zaczął sie duśić przy wćiskaniu gazu do oporu przy ok 3500-4000obr i niewiem czy coś sie mogło popsuć przy wyciąganiu kolektora, wszystkie wtyczki są wpiete przewody podciśnieniowe też, możliwe że coś jest uwalone i ktoś wie co, a ja ciągle bładze i szukam, może przepustnica może przepływomierz może cewki może sondy, zaznaczam że miałem już V8 od 90r jeżdżę BMW i troche mam doświadczenia a nie moge sobie poradzić, BARDZO PROSZE O POMOC z góry dziękuję


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e39 535i spadek mocy, duże spalanie
PostNapisane: 15 stycznia 2010, 13:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Moze pora wymienic sonde Lambda? skoro byl blad i mowisz, ze po 30km sie ponawia...
Sprawdz takze szczelnosc wszystkich przewodow powietrznych (dolotowych).

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL