BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 sierpnia 2025, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 528 bardzo dziwny problem z autem doprowadzenie paliwa
PostNapisane: 31 stycznia 2010, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: 3city
Witam, od jakiegos czasu mialem problem, tzn. auto zawsze odpalalo od razu tylko jesli po odpaleniu go zgasilem zanim sie nagrzal to bardzo ciezko mu bylo ponownie zapalic, tak jakby sie zalewal, odpalal po 30 sek krecenia rozrusznikiem badz nawet wtedy nie, jesli po pierwszym odpaleniu sie nagrzal to nastepne odpalenia tez byly od cykniecia.
Auto bylo teraz u lekiernika kilka dni, odbieram go i nie moge odpalic w ogole, swiece mokre, iskra jest, zauwazylem cos dziwnego, zdjalem kanape, dobralem sie do pompy, przy kreceniu rozrusznikiem pompa stoi, podalem +12V na pompe i ruszyla, paliwo dotarlo do szyny wtryskowej ale dalej nie odpalil, tak jakby nie otwieral wtryskow. Tak, wiem ze musze go podpiac pod kompa co zreszta jutro zrobie ale zastanawia mnie jak jest sterowany system doprowadzania paliwa i czemu odcial mi pompe ( dziala ale jesli podepne ja na krotko ) i czemu jesli juz podam paliwo na listwe to i tak nie odpala, myslalem ze to czujniki halla ktore zreszta pol roku temu wymienialem, ale one by nie odciely pompy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528 bardzo dziwny problem z autem doprowadzenie paliwa
PostNapisane: 31 stycznia 2010, 21:45 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Dlatego nie działa ponieważ nie ma takiej potrzeby (silnik nie pracuje, niema odbioru paliwa, pompa nie musi go tłoczyć ;) ). Pompa jest uruchamiana w momencie kręcenia rozrusznika. Odepnij przepływomierz i spróbuj palić bez niego, prawdopodobnie padł. Jeżeli nie to trzeba przeprowadzić diagnostykę.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528 bardzo dziwny problem z autem doprowadzenie paliwa
PostNapisane: 31 stycznia 2010, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: 3city
no tak, ale pompa nie podaje paliwa ani w pozycji zaplon ( a chyba powinna przez chwile ) ani krecac rozrusznikiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528 bardzo dziwny problem z autem doprowadzenie paliwa
PostNapisane: 31 stycznia 2010, 21:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jeżeli tak to na ten objaw pomaga wymiana pompy :( spróbuj lekko popukać od góry w obudowę pompy może zaskoczy, a jeżeli nawet tak to oznacza kres jej żywota i wiąże się z wymianą.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528 bardzo dziwny problem z autem doprowadzenie paliwa
PostNapisane: 31 stycznia 2010, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: 3city
ehh... tez tak myslalem ale przeciez podlaczenia napiecia z zewnatrz uruchomilo pompe wiec sama w sobie jest sprawna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 528 bardzo dziwny problem z autem doprowadzenie paliwa
PostNapisane: 31 stycznia 2010, 22:21 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
I tu tkwi błąd w twoim rozumowaniu czasem po podaniu napięcia z aku pompka normalnie rusza, a le nie daje właściwego ciśnienia. Kolejna sporawa, jeżeli problem tkwi w zasilaniu pompy, to jaki problem zasilić ją bezpośrednio z akumulatora i próbować uruchomić silnik.

P.S. Ja obstawiam pompę, ale diagnostyka komputerowa może to zmienić. Miesiąc temu miałem taki sam problem w E46 wymieniłem pompę i klient do dziś śmiga ;)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Lucass_81 i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL