Witam.
Jakiś czas temu zostałem zmuszony do wymiany pompy wspomagania- stara już swoje przeżyła i zaczęła się głośno zachowywać.
Kupiłem nowa pompę LUK'a, nowy olej, odpowietrzony układ itp
Po przejechaniu ok. 5-10tyś. km pompa padła- ukręciła się oska
Nie mając wyjścia kupiłem nowa pompę, oryginał w salonie BMW
Nowy olej, odpowietrzenie itp.
Po podobnym przebiegu sytuacja się powtórzyła, pompa się zatarła
Kolejnym krokiem była regeneracja przekładni- myślałem że możne w niej leży przyczyna, przycina się czy coś.
Zamontowano zregenerowana przekładnie, nowa pompa LUK'a, oryginalny olej BMW, przeczyszczone przewody, zbiorniczek itp
No i dwa dni temu sytuacja się powtórzyła- ukręcona ośka
Pompa miała przejechane kolo 5tys km
Wszystkie awarie miały miejsce przy niewielkich prędkościach i dużym skręcie kół, głównie "manewry parkingowe"
Proszę o jakiekolwiek rady, nie wiem już o co chodzi
Jaki olej zalać??- tu raczej pomyłki nie było.
Jak odpowietrzyć układ??
Może mechanik popełnia jakiś błąd??
Z góry dzięki wszystkim za pomoc!!